Tsh waarde

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Sylvia1403
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 aug 2015, 09:55

Tsh waarde

Bericht door Sylvia1403 »

Hoi hoi,

Maandag de uitslag van de schildklierpunctie gehad. Gelukkig niet kwaadaardig en over een half jaar herhalen voor de zekerheid en om te kijken of de nodus gegroeid is (1,7 cm op dit moment). Volgens de internist kon de nodus geen brokgevoel geven omdat de schildklier ook niet vergroot is. Ik blijf dat vreemd vinden omdat ik nooit last van een brokgevoel gehad heb. Ook kreeg ik de uitslag van de waardes die in augustus geprikt zijn. TSH 5 (was in juli 8) en T4 is 14.
Het lijkt zich te herstellen zei de internist en met deze waardes kunt u geen klachten hebben?! Ik vraag, maar waar komen de klachten dan vandaan? Daar kon hij mij ook geen antwoord op geven. Vandaag opnieuw bloed laten prikken (nu wel zo vroeg mogelijk in de ochtend). Misschien moet ik leren leven met dat brokgevoel(stress eventueel?) Ik weet het anders ook niet.
Plaats reactie