Internist

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
annemonique
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 mar 2016, 10:46

Internist

Bericht door annemonique »

Ik ben door de huisarts doorverwezen naar een internist voor verder onderzoek. Er zijn hier ongetwijfeld meer mensen die bij een internist/endocrinoloog lopen. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb eigenlijk geen idee wat ik kan verwachten. De huisarts gaf alleen aan dat ze weer (uitgebreider) bloedonderzoek zullen gaan doen, maar verder...?
Liekie
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 okt 2016, 19:10

Re: Internist

Bericht door Liekie »

Hallo Annemonique

De internist zal aan de hand een gesprek met jou en meerdere onderzoeken een diagnose voor jouw klachten proberen te vinden.
Heeft de huisarts niet vermeld waarom hij je wil doorsturen?

Met vriendelijke groet Liekie
annemonique
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 mar 2016, 10:46

Re: Internist

Bericht door annemonique »

Hi,