Aafgos stelt zich voor

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

Ik heb voor maandag een afspraak staan met de huisarts.Mijn vorige huisarts attendeerde mij er eens op maar deed er niets mee.
Enkel na mijn laatste zwangerschap was ie 1 en ik voelde mij niet prettig met deze waarde.
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

Ik ben bij de huisarts geweest.Moet bloed laten prikken en bij de uitslagen gaat zij de endocrinoloog bellen of er een dexascan nodig is.En vice verca.Dus we wachten nog even af.Wordt vervolgd.......
Patricia31
Berichten: 349
Lid geworden op: 18 nov 2015, 18:00

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Patricia31 »

Dat is goed om te horen!
LAat ze samen maar overleggen :geek:
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

Waardes:tsh<0,01
T4:18.7
Vit B12: 343
Vit D :58
Heel ziek geweest van de afgelopen week(flinke verkoudheid/griep)stem nog niet helemaal terug en natuurlijk nog doodmoe na een aktiviteit.
Morgen belt de huisarts ben benieuwd waar ze mee komt.
Patricia31
Berichten: 349
Lid geworden op: 18 nov 2015, 18:00

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Patricia31 »

De FT4 is dus wel wat lager geworden maar je TSh nog steeds erg laag.
Ben benieuwd hoe jij je voelt met deze iets lagere FT4 ook al was daar vorige week niet veel van te merken denk ik.
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

Nee was flink geveld door de griep.
Maar ik denk dat de ft4 al langere tijd wat lager is dan vorig jaar..Maar ik ben gewoon moe debk ook door de zeer lage tsh waarde maar deze waarde heb ik al 30 jaar weet niet beter.
Kijken wat de huisarts morgen zegt die zou dan overlegd hebben met de internist van het ziekenhuis.Ben benieuwd.......
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Teun »

Ik ben ook benieuwd wat er gezegd wordt morgen. Een tsh <0,01 is echt niet goed voor je lijf. Niet voor je hart en botten in ieder geval. Daarbij voel je ook niet goed, dus Ik zou denken dat je echt minderen moet.
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

Had gehoopt dat de huisarts een ander antwoord had.Ze heeft nog niets gehoord van het ziekenhuis om te overleggen en de waarde van de schildklier vond ze wel passen voor iemand die geen schildklier meer heeft.....
Patricia31
Berichten: 349
Lid geworden op: 18 nov 2015, 18:00

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Patricia31 »

Blijkbaar is dat wat je HA zegt dus het oudere protocol volgens Kiek/Laura. Ben benieuwd of de endocrinoloog dit ook zo ziet of het nieuwere beleid volgt. Zou ze er nu zelf achteraan gaan?
Aafgos
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 sep 2017, 13:46

Re: Aafgos stelt zich voor

Bericht door Aafgos »

De huisarts zegt van wel dat ze achteraan gaat.En dan belt ze mij weer(hoop ik).
We wachten het weer af.
Plaats reactie