Barb80 vertelt

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Kiek
Berichten: 6740
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Barb80 vertelt

Bericht door Kiek »

Als je een hartinfarct achter de rug hebt, zoals Barbara, en je moet worden ingesteld op levothyroxine, dan lijkt het mij logisch om dat niet bij een huisarts te doen.

Ik heb overigens ook ervaring met het VU.
Het is een laagdrempelig en open ziekenhuis.
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Knoffie
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jan 2016, 12:01

Re: Barb80 vertelt

Bericht door Knoffie »

Laura,

Inmiddels zou ik ook het liefst bij mijn huisarts lopen. Alleen als ik een tijd lang van die hoge TSH en FT4 waardes heb dan geeft mijn huisarts aan dat hij het ook niet meer weet. Hij stuurt mij dan het liefst door omdat men in het ziekenhuis meer mogelijkheden heeft voor verder onderzoek en dat snap ik ergens wel. Dat het verdere onderzoek er vervolgens niet komt is een ander verhaal.
Zodra ik ook maar enigszins redelijke waardes heb dan stap ik met liefde weer over.

Gr. Knoffie
Plaats reactie