Ik ben Monique

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Pomtips
Berichten: 140
Lid geworden op: 31 mar 2018, 22:35

Re: Ik ben Monique

Bericht door Pomtips »

Bijna verheugd was ik om te lezen dat er momenteel nog iemand op 't forum rondhangt met keelpijn klachten.
Monique, jij en ik hebben momenteel ongeveer dezelfde TSH (ik 2,6) (ik ben aan het ophogen met levothyroxine) en ook ik heb last van keelpijn. En het aparte is, 's ochtends en begin middag niet zozeer. Maar als de piek in mijn hormoonspiegel wegzakt later op de dag, voel ik me hypo worden (vermoeid/licht in hoofd), vergezeld met keelpijn en gevoel van brok in de keel. Toen ik nog meer hypo was voelde ik daarnaast druk op mijn hals en gekietel en geprikkel in dat gebied. Heel vreemd gevoel. Herken je dat ook?

Zie ook onderstaande 2 topics van mensen die ook last hebben van keelpijn bij schildklierproblemen.

hypoforum/phpbb2/viewtopicb309b309.html?f=28&t=15696
hypoforum/phpbb2/viewtopice7a6-2e7a6.html?f=28&t=14517

En hier mijn topic als je meer ins- en outs wilt weten :D
viewtopic.php?f=6&t=2823
Graves sinds 2010. In aug 2022 gestopt met B&R en na recidive in sept 2022 begonnen met instellen op titratie.
Svelo
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2017, 17:24

Re: Ik ben Monique

Bericht door Svelo »

Ik ben bij KNO geweest.Deze heeft alleen maagzuurremmers voorgeschreven, daar werd hondsberoerd van.
Ik geb eerder te weinig maagzuur.
De MDL arts zag wel irritatie en plekjes op bovenmaag .Ik hoefde niet meer terug te komen.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Ik ben Monique

Bericht door laura »

Svelo schreef: 15 jun 2018, 04:08 De MDL arts zag wel irritatie en plekjes op bovenmaag .
Kan dit mogelijk te maken hebben met de keelpijn?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie