Ik zoek een goede huisarts in west Brabant

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
Lietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2018, 01:49
Locatie: Brabant

Ik zoek een goede huisarts in west Brabant

Bericht door Lietje »

Goede avond
Allereerst zal ik mij even voorstellen: ik ben Lietje en heb nu 13 jaar Hashimoto. Ik ben redelijk blij met mijn huidige huisarts maar ben verhuisd. Nu woon ik in Brabant in de omgeving van Breda en ben dringend op zoek naar een huisarts in de buurt. Daarvoor wil ik jullie hulp inroepen.

Ik zoek een huisarts binnen de ruime driehoek Breda, Roosendaal en Zundert. Het liefst een vrouw die open staat voor nieuwe inzichten, die begrijpt dat sommige supplementen helpend werken. Een huisarts die durft mee te denken met mij en begrijpt dat ik zelf de regie wil hebben over mijn gezondheid. Ik slik nu een Duits medicijn waar behalve T4 ook T3 in zit. Daar voel ik mij beter bij dan allen T4 zoals in NL gebruikelijk lijkt. Mijn nieuwe huisarts mag daar niet te star in zijn. Help mij aub met het vinden van deze voor mij zo belangrijke open en vooruitstrevende huisarts die écht kan luisteren en zich niet stoort aan mijn proactieve houding tav mijn gezondheid. Zoals ik al aangaf het allerliefst een vrouw maar als die niet te vinden is sta ik wel open voor een mannelijke huisarts. Graag suggesties. Alvast bedankt voor het meedenken.
Hartelijke groet,
Lietje
Kiek
Berichten: 6713
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Ik zoek een goede huisarts in west Brabant

Bericht door Kiek »

Hallo Lietje, welkom!

Leuke vraag!
Voor jou is de ideale huisarts, de huisarts die
1.- openstaat voor nieuwe inzichten
2.- en begrijpt dat sommige supplementen helend werken
3.- die durft mee te denken
4.- en je de regie geeft
5.- niet star is
6.- vooruitstrevend
7.- en zich niet stoort aan je proactieve houding.

Dit lijkt op een profiel van iemand die doet wat jij wilt.

Volgens mij is de ideale huisarts die huisarts die gebruik maakt van haar/zijn kennis én dus nieuwste inzichten, en weet welke expertises er eventueel ingeroepen moeten worden om je verder te helpen.

Succes met de speurtocht!
Vriendelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie