Seizoenswisselingen

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Bloem38
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 okt 2016, 11:04

Seizoenswisselingen

Bericht door Bloem38 »

Hoi, sinds 2 jaar ben ik overgestapt op teva. Dat ging moeizaam maar afgelopen zomer voelde ik me goed. Het valt me op dat ik me niet goed voel als ik menstrueer., het kost vreselijk veel energie en ik loop er als een zombie bij. Voor mij een teken dat ik niet goed ingesteld ben, want dat heb ik in mijn thyraxtijd de laatste jaren niet gehad. Ook vraag ik me af of het winterseizoen meespeelt, ook dit had ik de laatste jaren met thyrax al niet meer maar sinds ik teva slik heb ik in de winterperiode enorme concentratieproblemen, slecht geheugen, moe, down, vochtzakken onder mijn ogen, spierpijn, duizelig, 'mistig' gevoel in mijn hoofd. Mijn zomer en winter ik konden niet meer van elkaar verschillen. Ik moet gewoon even bloed prikken, maar ik vraag me af of dit herkenbaar voor jullie is? Zou het aan de teva kunnen liggen? Of heb ik gewoon een te druk leven met 3 jonge kinderen en een baan, huishouding... Ik ben ooit beginnen met de ziekte v graves maar na 2 slokken hypo geworden. En ik heb mijn schildklier de afgelopen weken weer voelen knijpen, ik weet vrij zeker dat ik mij dat niet inbeeld.
Plaats reactie