Help !! TSH 86 T4 1.5

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Starz
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 mei 2019, 19:34

Re: Help !! TSH 86 T4 1.5

Bericht door Starz »

Ik ga maandag eve bellen. Heb de 20e weer een afspraak en meestal laat ik een paar dagen daarvoor bloedprikken.
Hoop dat ze adviseert eerder bloed te prikken. Zodat we de waardes in kunnen zien.
mamavan2
Berichten: 368
Lid geworden op: 23 dec 2017, 18:41

Re: Help !! TSH 86 T4 1.5

Bericht door mamavan2 »

Als je laatste TSH is blijven staan dan lijkt 't echt op hyperen, gezien je klachten. Die waardes waren na 4 weken geprikt toch?
Starz
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 mei 2019, 19:34

Re: Help !! TSH 86 T4 1.5

Bericht door Starz »

Hallo Allemaal,
De klachten die ik bij.mijn laatste vraag had waren flink afgenomen zoals dat gevoel van hyperventilatie enz.. en daardoor het contact met internist en bloedprikken uitgesteld. dinsdag weer bloedprikken.

Nu weer een berichtje geplaatst ivm een griepje die mij te pakken heeft/gehad je kent het wel hoofd/spier/oor en keelpijn. Dit is de 1e keer sinds trage schildklier dat ik echt flink beroerd ben geweest door een griepje. Nu vraag ik me af wat voor effect dit op de schildklier kan hebben. Dit omdat ik normaal gesproken bij keel pijn altijd last heb boven in mijn keel . Naar nu voel ik echt dat het lager zit. De pijn in nu afgenomen maar voel duidelijk een vergrote schildklier zoals in het begin van het het hele schildklier verhaal. Hoe ik eerst dacht aan een hyper ivm de klachten die uiteindelijk flink af zijn genomen. En ik nu het idee dat door me griepje dit weer richting de hypo gaat. Zo.moeilijk te zeggen wat nog verdere klachten zijn dit omdat de zwangerschap ook een hoop kwaaltjes met zich mee brengt. Morgen bel ik de internist dat ik dinsdag bloed ga prikken en daarna graag gebeld wil worden. Eerst volgende afspraak staat pas 20 sept.
Plaats reactie