Hallo Allemaal

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Tamarakim
Berichten: 284
Lid geworden op: 25 jul 2019, 22:57

Re: Hallo Allemaal

Bericht door Tamarakim »

Hallo
Ik ben nu 6 maanden bezig
Mijn waardes zijn goed maar ben ook nog aan het puzzelen want hen ook nog klachten genoeg. Ook idd soms opeens een dag heel onrustig emotioneel en weet dan geen raad met mezelf.
Verder ben ik wel al erg opgeknapt en mentaal al zeker sterker .Maar ben er ook nog niet. Gaat bij mij ook nog wel even duren voor ik echt stabiel ben.
Ik bekijk maar gewoon per dag wat ik kan. En wat niet lukt nou ja dan morgen misschien wel.
Ik heb dit ook moeten leren hoor. Accepteren is het allermoeilijkst.
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Hallo Allemaal

Bericht door Teun »

Inderdaad Geertje, beter in maanden dan in weken, maar misschien helemaal niet in tijd. Ik herken het ook heel goed van de eerste 1,5 jaar. Dacht het nooit meer goed kwam. Maar het komt goed ook al heb ik ook nu periodes van niet fijn en moe voelen. Maar daar valt zeker goed mee te leven.
GeertjeS
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 mei 2018, 07:22

Re: Hallo Allemaal

Bericht door GeertjeS »

Dank jullie wel. Ik ben nu zo’n 2 jaar bezig maar veel gewisseld van dosis/ medicijnen/ periode ook geen medicijnen. Ik denk dat dat ook veel onrust heeft gegeven in m’n lijf.
Hoe verklaren jullie dat onrustige/ stress gevoel?
Komt dat door je systeem dat weer moet wennen?
mamavan2
Berichten: 368
Lid geworden op: 23 dec 2017, 18:41

Re: Hallo Allemaal

Bericht door mamavan2 »

Langdurig onrustig/stressgevoel link ik wel aan hyperen. Zou dat kunnen?
GeertjeS
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 mei 2018, 07:22

Re: Hallo Allemaal

Bericht door GeertjeS »

Hi, nee geen hyper. Dan voel ik me gejaagd.
Het is meer het gevoel snel in de stress te zijn/ nog niet zo stabiel te zijn, nog niet zo veel aankunnen.
Plaats reactie