Voorstellen Wendy

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Wendy1976
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 jul 2019, 09:50

Re: Voorstellen Wendy

Bericht door Wendy1976 »

Hey Miss E,

Bedankt voor je tips. Ik zal het met hem bespreken. Ik wilde ook zo graag gelijk aan die 112 beginnen en snel weer wat beter voelen. Dan maar even zo.

Het stomme is ik heb in begin ook 112 geslikt maar mijn arts vond dat ik doorschoot, maar had gewoon hypo klachten( niet nuchter geprikt dat verklaart een hoop)

Ja en nu heb ik ook een afspraak met mijn nieuwe praktijkondersteuner(andere is ontslagen, heb ik weer)
Omdat ze ook denken dat het psychisch is. Ja wat denk je, als je je zo voelt en die artsen zeggen dat dat niet kan pff.

Maar goed we wachten geduldig af, ik voel mij in iedergeval beter dan 3 maanden terug

Groetjes,
Wendy
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Voorstellen Wendy

Bericht door Teun »

Mijn huisarts was alleen in het begin zo toen de waardes tsh 40 en ft4 8 was. Verder weinig aan hem gehad. Hij is nu weg en ik heb sinds juni 2019 een andere, lijkt iets meer zicht te hebben op schildklieraandoeningen, maar ik ken haar verder ook niet.
Ondersteuning op psychisch vlak is prima, maar laat je geen depressie o.d. aanpraten. Moe en depressief voelen kan heel goed bij een hypothyreoidie horen.
Wendy1976
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 jul 2019, 09:50

Re: Voorstellen Wendy

Bericht door Wendy1976 »

Hoi Miss E,

Mijn vriend steunt en helpt me. Mijn ouders wonen helaas 60km hier vandaan. En heb nog 2 goede vriendinnen waar ik mijn gevoelens kan bespreken. Mijn dochter van 18 snapt er weinig van. Altijd die vrolijke moeder die nu alleen maar aan het overleven is.
Maar goed, we blijven positief want erger dan het is geweest wordt het gelukkig niet meer.

Groetjes,
Wendy
Wendy1976
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 jul 2019, 09:50

Re: Voorstellen Wendy

Bericht door Wendy1976 »

Hoi Teun,

Ja je moet toch zelf een beetje uitpluizen hoe of wat. Je arts weet niet hoe je je voelt. Fijn dat deze arts er iets meer van af weet.

Ja een beetje psychische steun kan ik wel gebruiken en ik laat mij niks wijs maken hoor.

Groetjes,
Wendy
Plaats reactie