Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Lina
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 jun 2020, 12:37

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Lina »

Hi Lin,

Het is zeker lastig! Wat bedoel je dat je lichaam tijd nodig heeft om in eigen doen te raken? Bedoel je nadat je helemaal was hersteld?

Liefs,
Lina
Linrose
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jan 2018, 18:53

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Linrose »

Lina schreef: 12 aug 2020, 14:40 Hi Lin,

Het is zeker lastig! Wat bedoel je dat je lichaam tijd nodig heeft om in eigen doen te raken? Bedoel je nadat je helemaal was hersteld?

Liefs,
Lina
Dat is een goede vraag, wanneer ben je helemaal hersteld....terug kijkend kan ik nu na 2 jaar pas zeggen ik ben weer de oude. Als ik jou was zou ik proberen te accepteren dat het tijd nodig heeft. Ik heb in het begin ook teveel haast gehad, en dat is vechten tegen de bierkaai vrees ik.
Lina
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 jun 2020, 12:37

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Lina »

Hi Lin

Waren jouw waarden na twee jaar pas weer de oude? Ik ben zelf nog niet helemaal hersteld. Maar ik zit in de herstel fase. Dus mijn schildklier waarden zijn aan het herstellen zei mijn internist. Ik moet zeggen dat ik sinds 2019 al niet goed was. Bij iedereen is de duur natuurlijk anders. Ik heb verhalen gelezen dat de schildklier soms na een half jaar hersteld. En dat snap ik want elk lichaam is anders.

Liefs
Lina
Linrose
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jan 2018, 18:53

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Linrose »

Mijn waarden leken eerder ook normaal. Maar na gestopt te zijn met medicatie werd de klier toch weer traag....
Lina
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 jun 2020, 12:37

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Lina »

Aha oke. Hoe lang ben je dan gestopt met medicatie nadat hij weer traag werd? En slikte je veel medicatie? Misschien dat je schildklier daar een beetje aan begon te wennen? Ik heb zelf niet veel geslikt alleen 25mcg. De internist zei ook dat ik mijn eigen schildklier de kans moet geven om te herstellen vandaar dat ik zo weinig slikte.
Linrose
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jan 2018, 18:53

Re: Lina en schildklierontsteking ziekte van quervain

Bericht door Linrose »

Lina schreef: 12 aug 2020, 18:12 Aha oke. Hoe lang ben je dan gestopt met medicatie nadat hij weer traag werd? En slikte je veel medicatie? Misschien dat je schildklier daar een beetje aan begon te wennen? Ik heb zelf niet veel geslikt alleen 25mcg. De internist zei ook dat ik mijn eigen schildklier de kans moet geven om te herstellen vandaar dat ik zo weinig slikte.
E e a kun je teruglezen op mijn draadje.
Plaats reactie