Klachten te langzame schildlier.. help?

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
Shanty
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2014, 13:35

Klachten te langzame schildlier.. help?

Bericht door Shanty »

Hallo, mijn naam is Shanty! 28 jr

Ik heb nu sinds anderhalf jaar een aandoening aan mijn schildkl.. eerste instantie werkte hij te snel, en heb een radio actieve kuur gehad een half jaar geleden.
Daarna voelde ik mij nog zieker en moe als ervoor. me schildkl was dan ook verder omhoog geschoten..

Nu sinds kort is hij te langzaam gaan werken en slik sinds 2 weken thyrax 25mg 2 tabl per dag, en sinds die tijd voel ik mij niet lekker.

Zijn er mensen die zich herkennen in de klachten, ben namelijk erg opgefokt en agressief, en ook depressief aan het worden.
Moe en geen consecratie. en verschrikkelijk veel huilbuien.

niemand begrijpt me en is erg lastig, ben benieuwd of er mensen zijn die zich herkennen.

Gr Shanty
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Klachten te langzame schildlier.. help?

Bericht door laura »

hoi Shanty,

Ik moet bekennen dat het voor mij alweer enige tijd geleden is.
Precieze klachten kan ik me niet meer herinneren.

Wel weet ik uit die tijd (na de slok en de eerste tijd aan de euthyrox) dat ik me echt dagen waardeloos voelde en dagen goed.
Ik putte moed uit het feit dat het aantal goede dagen groeide en het aantal slechte dagen daalde.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie