welk stofje

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
liesbeth
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jul 2014, 17:47

welk stofje

Bericht door liesbeth »

zorgt ervoor dat je je zo extreem moe voelt? Ik slik thyrax maar heb weer erg veel klachten namelijk.

liesbeth
Marjolijn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2013, 13:14

Re: welk stofje

Bericht door Marjolijn »

Er is wel een stofje dat je moe maakt, melatonine. Maar schildklierpatienten zijn meestal niet goed ingesteld op hun medicijnen als ze zo moe zijn, dat heeft weinig met melatonine te maken. Heb je recent nog bloed laten prikken? Wat waren de waarden? Weet je ook bij welke waarden jij je goed voelt?
liesbeth
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jul 2014, 17:47

Re: welk stofje

Bericht door liesbeth »

Ik ben al een aardige tijd goed ingesteld. Nu ik alleen de thyrax slik uit de nieuwe verpakking heb ik weer erg veel klachten. Waaronder dus extreem moe. Ik ga morgen weer bloedprikken. Ik ben zo bang dat het weer zo lang gaat duren voor ik weer goed ingested ben.
Marjolijn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2013, 13:14

Re: welk stofje

Bericht door Marjolijn »

Je bent niet de enige geloof ik. Ben blij dat ik euthyrox gebruik. Sterkte!
liesbeth
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jul 2014, 17:47

Re: welk stofje

Bericht door liesbeth »

Ja, ik hoop dat ik snel weer goed ingesteld raak. Vandaag naar de dokter geweest en die vertelde me zelfs dat ze toch vaak wel dingen veranderen. Ze was niet verrast dat ik last had. Dinsdag heb ik de uitslag terug. Hopelik komt er wat uit.
Plaats reactie