Mijn huisarts is begonnen net euthyrox voor te schrijven...
In het verleden heb ik al een medicatie gehad voor een traag werkende schildklier dat was toen thyrax en dat was 1 wit en 1 blauw pilletje...weet zo even niet meer hoeveel dat samen was.
Toendertijd had ik geen klachten alleen wat moe.
Ik heb een jaar of 4 geen medicatie genomen.
Nu is het zo dat ik heel veel vage klachten heb ..het ergste is het moe zijn, niet kunnen eten,en net of er 100000 mieren door me heen gaan.
Voordat ik geprikt ben op de schildklier dacht ik ik draai door ik ben me zelf niet....die eeuwige schommeling in hoe ik me voel...vreselijk.
De ene dag wordt ik wakker en voel ik me prima en de andere dag voel ik me zo beroerd dat ik de hele dag kon janken.

En die eeuwige twijfel over wat er nu gaande is.
Momenteel twijfel ik weer of dit wel allemaal door de schildklier komt

Eigenlijk is het natuurlijk te vroeg om hier zo over te denken want ik ben net een paar dagen begonnen met de euthyrox en nog bezig met opbouwen van de goede medicatie...ben begonnen nu met 25mcg per dag.
Ik ben me er van bewust dat het allemaal nog wat vroeg is om me beter te voelen...maar wat ik vragen wilde is dit herkenbaar en maak ik me zorgen om niks....moet ik gewoon erdoor heen.
Ik ben dus al vanaf december 2013 hier mee bezig het is pas sinds een week dat ik weet dat de schildklier weer te traag werkt...
Ik heb sinds dat het begon al een traject van antiedepressiva gehad (wat uiteraard niet hielp) en zelfs een traject bij de Spygoloog..(na 3 keer hoefde ik niet meer te komen)
Uiteraard is het vandaag weer zo,n dag dat ik me niet goed voel...vandaar ook deze vraag.
Hoop dat iemand dit herkent ...en ik me hierdoor wat geruster voel.
Grt Joze