Even voorstellen

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
Annelies
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2015, 09:54

Even voorstellen

Bericht door Annelies »

Hallo
Ik ben nieuwe hier, hoop dat ik het goed doe, ben niet zo goed in deze dingen.
Vanaf mij 40e heb ik Hashimoto, toen ik eenmaal ingesteld was ging het redelijk goed met mij.
De laatste 8 jaar heb ik alleen stress gehad in mijn leven, er zijn veel dingen gebeurd in deze, jaren privé en met werk ook, ergens ben ik de draad helemaal kwijt geraakt, ondanks elke keer me weer bij elkaar te rapen en weer mijn leven op te pakken, krijg ik het nu niet meer op een rij .Riep elke keer weer het is de schildklier, ben niet zo iemand die graag ziek viert.
Ben nu ziek aan het vieren met psychische problemen en 2 Frozen shoulders , ben nu in behandeling, maar heb er nog steeds moeite mee, van buiten zien ze niks aan je ,maar van binnen is het een puinhoop een fatsoenlijk gesprek kan ik niet voeren want dan begin ik te huilen, waarom ???
Dit was een heel klein stukje van mijn leven nu ,waar ik ooit hoop de brokstukken die ik creëert heb nog te kunnen bij elkaar rapen en er nog wat van te maken in de tijd, als ik weer hopelijk de oude ben.

Gr. Annelies
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Even voorstellen

Bericht door Jenny »

Dag Annelies,
Wat moet jij het moeilijk hebben met zoveel kwalen en een hoofd vol ellende. Heb je hulp om alles weer op de rit te krijgen?
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Plaats reactie