Gewoon even zeggen dat ik me waardeloos voel

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Plaats reactie
rinskje
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 feb 2015, 16:39

Gewoon even zeggen dat ik me waardeloos voel

Bericht door rinskje »

Waar kan het anders? Zeuren in je omgeving, werkt meestal averechts. Op dit forum zitten de enige mensen die snappen wat ik voel. Ik voel me momenteel weer waardeloos. Een maand geleden geschommel gehad met mijn medicatie en daar pluk ik nu nog steeds de zure vruchten van.

Het gaat gelukkig iets beter, maar ik ben echt ontzettend moe. Iedere dag weer slapen. Er komt weinig uit mijn handen.

Ik heb het afgelopen jaar een paar keer gedacht; ben ik nog wel ziek? Zo goed voelde ik me. Nu helaas weer niet. Ja, ik ben nog altijd ziek.

Dat was het wel weer.
Liefs,
Rinskje
Line
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 sep 2013, 20:03

Re: Gewoon even zeggen dat ik me waardeloos voel

Bericht door Line »

Dag Rinskje,

Ik ken het gevoel en soms weet ik niet waar ik de kracht vandaan haal om toch verder te blijven vechten. Soms voel ik mij een beetje beter en dan denk ik dat het in de goede richting gaat. Dit duurt meestal niet lang. :( Ik heb er ook nog eens de overgang bij. Ik moet ook nog beginnen aan de nieuwe Belgische L-Thyroxine. Wie weet wat dit weer zal worden !

Je zeurt helemaal niet. Het doet deugd om het ergens kwijt te kunnen.

Sterkte
Liefs
Line
hypo na raj behandeling voor toxisch adenoom
Plaats reactie