Vaccinatie betreffende Corona

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Miss E

Re: Vaccinatie betreffende Corona

Bericht door Miss E »

laura schreef: 20 mei 2021, 16:45 Schildklieraandoeningen zijn geen medische indicatie voor vaccinatie.
Dat is wat "men" besloten heeft ja. Ik heb dat inderdaad gelezen op de website van SON.
Maar dat betekent niet dat ik het ermee eens ben, vanuit mijn eigen ervaring niet en de ervaringen die ik hier lees op het forum van mensen die van alles oppikken wat door de lucht vliegt, niet.
Miss E

Bericht door Miss E »

rosan schreef: 21 mei 2021, 10:55 Ik heb afgelopen week mijn huisarts gevraagd of ik op een voorranglijst kon komen ivm schildklierproblematiek.
Zij heeft me wel op een lijst gezet (tot op heden geen brief ontvangen, dus ik weet ook niet of ik te laat was om mee te doen met de risicogroep).
Word je dan niet bij de huisarts zelf gevaccineerd? of word je dan alsnog opgeroepen voor de vaccinatie bij het GGD?
Ik begreep namelijk dat de huisartsen vooral met astra zeneca vaccineren ...??
Kiek

Bericht door Kiek »

Gelukkig is het aantal vaccinaties nu al 1 miljoen per week.
Hopelijk wordt het snel nog meer!
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
rosan

Bericht door rosan »

nee ze hebben me op de lijst gezet voor ggd. Dus ik ben opgeroepen voor pfizer vaccinatie. Astrazeneca had gekund maar wilde mijn huisarts mij niet geven omdat ik 30 ben.
rosi

Bericht door rosi »

Vanochtend eerste prik Moderna gehad,
Ben er blij mee!
Kiek

Bericht door Kiek »

Fijn, Rosi!
Volgende maandag mag ik voor de 2de naar de GGD, en 'k ben er ook zo blij mee!
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
*anna*

Bericht door *anna* »

Op gevaar af dat elk nu zijn ervaring meldt (dan verwijdert Laura deze post wel?): mijn maat en ik hebben afgelopen zaterdagavond onze tweede prik gehaald (Pfizer) en van beide totaal geen last gehad. We hebben er 's avonds feestelijk een op genomen! ( Maar mijn 5G doet het nog steeds niet en van Bill Gates nog niets gehoord :lol: :lol:)
Blije groet, Anna
Plaats reactie