Fijn dat er verder niets gevonden is! Want dat is altijd zo ontzettend spannend vind ik.
Nu gaat het niet goed met je stem. Maar dat is helemaal niet zo gek want er is zo ontzettend veel gebeurd in dat gebied.
En dat is niet zo snel hersteld. Het is nu net 4 weken geleden. Bij mij was het zo dat de arts er tijdens de operatie achter kwam dat de zenuw van de stemband doorgesneden is. Ze heeft de zenuw toen nog gehecht maar dat heeft niets geholpen.
Na de operatie kreeg ik dat gelijk te horen en inderdaad merkte ik dat zelf heel goed aan mijn stem. Ik klonk totaal anders een heel zware donkere stem hoorde ik zelf en dat was direct na de operatie. Het allerergste was dat ik het zo benauwd had, heel kortademig maar dat kon volgens de arts echt niet aan de operatie liggen. Ik maakte me veel zorgen over mijn werk, of ik dat nog wel zou kunnen doen.
Heeft jouw arts verteld dat de zenuw van de stemband geraakt is?
Ik hoop Jessy dat het bij jou iets tijdelijks is. Ben benieuwd naar je controle morgen! En oh ja, ik kan weer voorlezen en zelfs kinderliedjes zingen zelfs met mijn verlamde stemband

Hou ons op de hoogte!
Liefs, Inge.