Uitzaaiingen lever

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Plaats reactie
roosjes
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2015, 21:11

Uitzaaiingen lever

Bericht door roosjes »

Ik heb (had) folliculaire sk kanker.
Sk is 5 weken terug verwijderd.
Heb nu allerlei scans gehad maar ze twijfelen of ze uitzaaiingen in de lever zien.

Iemand daar ervaring mee?
Er is ook restweefsel en 1 'verdachte' lymfklier.

Ik hoor natuurlijk binnenkort nog meer maar ik ben op zoek naar ervaringen...
Bedankt.
Francis
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 mar 2017, 08:27

Re: Uitzaaiingen lever

Bericht door Francis »

Sterkte roosjes!
claudine
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2016, 08:09

Re: Uitzaaiingen lever

Bericht door claudine »

Sterkte!
Zou wel willen weten hoe groot jouw tumor was en hoe lang je die al had voordat die verwijdert werd. Ze hebben mij meer dan een jaar laten wachten. Wacht op oproep operatie om de andere helft te laten verwijderen en dat het hele traject in
Starry
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 feb 2017, 14:59

Re: Uitzaaiingen lever

Bericht door Starry »

Ik denk als de patiënt wij hebben het recht om een onmiddellijke behandeling te krijgen en niet te lang te wachten want volgens de artsen het is niet een dringend geval.
Ik weet dat schildklierkanker is nog steed zeldzaam, maar er is altijd een kleine kans dat er een goede cel kan veranderen tot bad / kankercel, en als dit gebeurd moet de patiënt verdragen voor meer complexe behandeling, zoals chirurgie en/of chemotherapie plus langere tijd voor herstellen.
roosjes
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 mar 2015, 21:11

Re: Uitzaaiingen lever

Bericht door roosjes »

claudine schreef: 12 apr 2017, 07:21 Sterkte!
Zou wel willen weten hoe groot jouw tumor was en hoe lang je die al had voordat die verwijdert werd. Ze hebben mij meer dan een jaar laten wachten. Wacht op oproep operatie om de andere helft te laten verwijderen en dat het hele traject in
Hoi,
Ik heb net jouw verhaal gelezen. Sterkte!
Weet je al meer inmiddels?

Mijn tumor was ong 2cm groot, stuiterbal ongeveer.
De internist denkt dat hij er nog maar net zat. Het zou mij niet verbazen als hij er al 1.5 jaar zat omdat mijn niet werkende schildklier toen ineens weer is gaan werken.
Hij lag al 10 jaar plat door radioactief jodium en ineens ging hij weer wat doen. 1,5 jaar later een tumor gevonden, toeval of niet...?

Mijn lever lijkt toch schoon, ik wacht nu op de radioactieve slok.
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Uitzaaiingen lever

Bericht door Teun »

Fijn dat je lever schoon is. Succes met de slok.
Plaats reactie