Rudike en zijn behandeling

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Caro1963
Berichten: 118
Lid geworden op: 18 sep 2017, 11:23

Re: Rudike en zijn behandeling

Bericht door Caro1963 »

Gelukkig viel het dus allemaal mee met die Radio Actief Jodium Rudike en ja nu blijft het een hele tijd toch best spannend of de jodium dat gezwel aan gaat pakken, een jaar is best lang!
Jij hebt best hoge dosering van L-thyroxine maar ja, jou traject begon ook anders dan de mijne.
Balen dat je er ook last van hebt....

Mij is die RAJ ook erg meegevallen, ik was na 2 dagen uit de bunker en had nergens last van.
Ik krijg aankomende maandag, dus een week na RAJ een full bodyscan, 1.5 uur liggen, maar ja na verloop van tijd raak ik wel zen.
Ik ga nu derde dag in van Levothyroxine Teva 100, maar het valt tegen; erge hoofdpijn en licht misselijk ervan en algemeen gevoel van onbehagen, uurtje of 4 na inname en dat houdt dan aan tot in de avond.
Voordat ik aan de L-Thyroxine begon had ik wel al koudaanvallen, tot aan het bot en moe in de middag en lag ik elke nacht anderhalf uur wakker, maar verder voelde ik me best oke.
Ik wilde eigenlijk even dagje stoppen, maar dat doe ik maar niet zonder overleg.
Ik ga de pil nu vanavond innemen, las dat wel meer mensen dat doen en dat dat voor hen beter werkt. Eens kijken of me dat beter bevalt, misschien anders evt. in twee keer proberen over de dag heen.
Ik moet verder nemen; 1 Calcium 500mg/800 I.E. kauwtablet (vitamine d3).
Plaats reactie