Eruit laten halen of afwachten?

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Debora79
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2017, 13:43
Locatie: belgie

Re: Eruit laten halen of afwachten?

Bericht door Debora79 »

Heel de tumor gaat eruit en mogelijk dus ook de rechterkwab afhankelijk van hoe deze vergroeit is zei dokter. De linkerhelft laten ze zitten. Dus een klomp van +-4cm intussen.
Kiek
Berichten: 6713
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Eruit laten halen of afwachten?

Bericht door Kiek »

En nu hopen dat je duidelijkheid krijgt, Debora.
Sterkte!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Debora79
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2017, 13:43
Locatie: belgie

Re: Eruit laten halen of afwachten?

Bericht door Debora79 »

HI Kiek,

Volgende vrijdag word ik al geopereerd. Chirurg is gisteren samen met mij in mijn dossierlogging gaan napluizen waarom dit nooit beter is opgevolgd want gezien mijn resultaten van al de onderzoeken (scinti, echo's, echo-punctie, ct) er geen twijfel mag bestaan dat dit verder onderzocht moet worden dmv operatie en labonderzoek met kleurenmarkers. En blijkt nu dat de arts in vorige ziekenhuis zich gebaseerd heeft op 2 punctieverslagen van een andere patient die in nov 2017 zijn gebeurd terwijl mijn 'enige' punctie pas in December 2019 is uitgevoerd. Echt te gek voor woorden eigenlijk. MAW iemand is voor niets geopereerd misschien en ik dus nu pas..

ach het komt wel goed hoor..ik ben al blij dat het eruit gaat en ik nadien meer ga weten, gedaan met onzekerheid.

Gr Debora
Kiek
Berichten: 6713
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Eruit laten halen of afwachten?

Bericht door Kiek »

Hallo Debora,

Het belangrijkste is inderdaad dat jij meer gaat weten over jouw schildklierweefsel.
Succes en sterkte!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie