misselijkheid na operatie

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Plaats reactie
Doortje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2014, 10:29

misselijkheid na operatie

Bericht door Doortje »

Hoi hoi

Ben vandaag nieuw hier en geb me in ander topic me al voorgesteld
Daar vertelde ik dat ik afgelopen woensdag ben geopereerd en mijn gehele schildklier recht plus een aangegroeide uitstulping is verwijderd. Operatie is goed gegaan maar ik ben nu nog steeds met vlagen erg misselijk.

Weet iemand van jullie hoelang je daar nog last van kunt hebben, soms zo erg dat ik bijna moet overgeven.
Myra
Berichten: 117
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:57

Re: misselijkheid na operatie

Bericht door Myra »

Hoe is het nu met de misselijkheid?
Ik heb er (gelukkig) de laatste twee operaties geen last van gehad. Ik had wel aangegeven dat ik er bij een vroegere operatie wel last van had gehad. Daar is rekening mee gehouden door iets toe te voegen (wat weet ik niet) en later zat er in mijn infuus ook nog iets tegen misselijkheid. Maar daar heb jij nu niets meer aan!
Doortje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 feb 2014, 10:29

Re: misselijkheid na operatie

Bericht door Doortje »

Myra schreef:Hoe is het nu met de misselijkheid?
Ik heb er (gelukkig) de laatste twee operaties geen last van gehad. Ik had wel aangegeven dat ik er bij een vroegere operatie wel last van had gehad. Daar is rekening mee gehouden door iets toe te voegen (wat weet ik niet) en later zat er in mijn infuus ook nog iets tegen misselijkheid. Maar daar heb jij nu niets meer aan!

Gaat nu goed met me ben niet meer misselijk.
Afgelopen week op controle geweest internist vertelde dat er geen kwaadaardige celken zijn gevonden, ik ben heel blij. Chirurg vond bij controle dat het nog erg dik was, over 6 weken word het opniruw bekeken. Afwachten dus.
Plaats reactie