schildklierkanker gehad en nu baarmoederkanker en lymfekanke

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Plaats reactie
sien1
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2014, 10:41

schildklierkanker gehad en nu baarmoederkanker en lymfekanke

Bericht door sien1 »

Ben 10 jaar geleden geopereerd voor schildklierkanker, dus ik leef op medicijnen euthyrox 100 mg
het is een tijdje goed gegaan tot over een jaar ik terug heel veel last kreeg van alle kwaaltjes.
toen is er een kwaadaardig gezwel gevonden op de lymfeklieren en daar nog eens bovenop baarmoederkanker
wie heeft dit ook meegemaakt en hoe voelt het om dit allemaal mee te maken.
Geraak er niet bovenop heb hartproblemen en hoge bloeddruk die niet omlaag te krijgen is.
Hart klopt soms maar 44. kalium bijgehad maar helpt niet veel
lever ook niet ok te hoge cholerstrol
schildklier helemaal niet goed
spieren en gewrichten doen pijn (vingers slapen contstant en heb zwellingen in armen en benen)
wie heeft dit ook mee gemaakt.
Patrick
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 okt 2013, 13:06

Re: schildklierkanker gehad en nu baarmoederkanker en lymfek

Bericht door Patrick »

Dag Stien,

Ikzelf heb medullair schildkliercarcinoom, gemetastaseerd/Men-2a syndroom.
Aangaande jouw kwalen kan ik je niet veel helpen/zeggen maar het grijpt me wel aan te lezen dat je nu opnieuw op de proef wordt gesteld.
Het is overal informatie proberen bijeen te sprokkelen over schildklierkanker want het is een zeldzame ziekte en daardoor niet gemakkelijk om aan ervaringen van andere patiënten te geraken temeer daar niet elke patiënt daar behoefte aan heeft.

Hopelijk krijg je toch reactie(s).
Blijf zoeken en moed, moed en moed Stien!


Groet van Pat
Marianne
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 nov 2013, 13:12

Re: schildklierkanker gehad en nu baarmoederkanker en lymfek

Bericht door Marianne »

Hallo Stien,

Voor mij is het nu bijna 3 jaar geleden ( 23-12-2011) dat ik de diagnose folliculaire schildklierkanker kreeg.
Met mij ging het heel snel weer goed ( eigenlijk is het nooit echt slecht gegaan).
Ik vraag me alleen af, je zegt mijn schildklier is niet goed, heb jij nog een halve schildklier?

Groetjes,
Marianne
JoyceW
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 nov 2013, 19:24

Re: schildklierkanker gehad en nu baarmoederkanker en lymfek

Bericht door JoyceW »

Hoi Stien,

Ik heb 13 jaar geleden schildklierkanker gehad. Tijdens mijn 2e operatie zijn mijn bijschildklieren per ongeluk verwijderd en heb ik een calciumprobleem. Dit resulteert nu na alle jaren in veel problemen waaronder onlangs 2 operaties voor nierstenen. Ook al nierschade en nierfalen daardoor.

Heftig voor je om nu weer geconfronteerd te worden met kanker. Ik dacht ook meteen wat Marianne dacht....hebben ze nog een stuk schildklier laten zitten ? Ik wens je heel veel sterkte in je komende traject.

groetjes Joyce
Plaats reactie