Steken hals/keel??

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Plaats reactie
melonice
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2013, 14:50

Steken hals/keel??

Bericht door melonice »

Ik heb met regelmaat bij inspanning steken, bijv. als ik op de grond zit bij mijn zoontje en ik leun op mijn armen en buig naar voren.. of ik buig om onderaan een tafel iets vast te schroeven, of ik loop door de kamer en maak een beweging met mijn hals.., of ik spring en dans en daar zijn ze weer, heftige steken! Alsof er iets elektrisch is, weet ook niet hoe ik ze anders moet omschrijven. Ze worden wel erger, heb ik het idee. Ik heb de steken al sinds december 2012. In september 2013 is de linkerhelft van mijn schildklier verwijderd. De huisarts doet het maar af met het is niks. De andere huisarts (gedeelde praktijk) liet me een halsecho maken en hierop was niks bijzonders te zien.. alleen het litteken van de schildklier. Kan dit zulke erge klachten veroorzaken? Als ik het voel (vanaf dec 2012 al) doet het me meteen denken aan kanker! Woensdag ga ik wéér naar de huisarts, ik ga nu navragen of het ook geen tongbasis, keel, strottenhoofd of longen kunnen zijn.. en of ze het eens serieus wil onderzoeken, maar ik ben bang, dat daar ook niks uitkomt. Wat kan het nou zijn?? Zou het 'alleen maar' stress zijn, dat ik vastzet in mijn keel/hals? Ik heb net (vanavond) weer gegoogled, zou het angina pectoris kunnen zijn, maar het voelt niet als het hart, eerder als de keel/slokdarm.

Heeft iemand anders dit ook of herkent iemand dit?
melonice
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 sep 2013, 14:50

Re: Steken hals/keel??

Bericht door melonice »

Even een update. Ik mocht van de huisarts nog een keer naar de KNO-arts... die kon niks geks vinden, dus ik probeer het nu maar naast me neer te leggen! Misschien is het littekenweefsel van de schildklier, maar daarover zei hij: als je dat laat opereren, ontstaat het misschien weer opnieuw!? En ik heb hem echt veel vragen gesteld, over de tongbasis, de keel, de luchtpijp..
Plaats reactie