Snelle schildklier na bevalling

Plaats reactie
Daantje
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2015, 07:03

Snelle schildklier na bevalling

Bericht door Daantje »

Bij mijn vorige bevalling is mijn schildklier ook op hol geslagen. Nu ben ik drie weken geleden bevallen van ons zoontje en voelde ik me schildklier al dikker worden. ( schildklier altijd te traag ) Maandag bloed geprikt en TSH 0.09 en vrij t4 25. Vanaf maandag al contact met het ziekenhuis maar elke dag zou ik worden gebeld door een arts maar elke kreeg krijg ik smoesjes. :(... nu wachten op een telefoon van de huisarts. Hopelijk belt hij zo want ik zit met euthorax van 150 Mg, en voel me zooo slecht!

Wat voor behandelplan zullen ze me geven? Hopelijk bètablokker..
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Snelle schildklier na bevalling

Bericht door laura »

hallo Daantje,

Voor het overzicht kun je met deze link naar je oudere berichten gaan: search.php?author_id=874&sr=posts

Daar vind je alvast wat antwoorden.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Snelle schildklier na bevalling

Bericht door laura »

Daantje schreef: 07 apr 2017, 15:04 Bij mijn vorige bevalling is mijn schildklier ook op hol geslagen.
hallo Daantje,

Voor de duidelijkheid heb ik je onderwerp verplaatst naar het subforum over o.a. na de bevalling.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie