Advies of herkenning

Plaats reactie
Noli1417
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017, 07:00

Advies of herkenning

Bericht door Noli1417 »

Hoi allemaal!

Graag stel ik mezelf even voor. Ben NoLi, 28 jaar. Sinds een jaar of 8 slik ik medicatie voor een traag werkende schildklier. Na de bevalling van mijn oudste dochter terecht gekomen in een postnatale depressie. Achteraf bleken mijn schildklier waarden ook niet op orde. Inmiddels bijna 5 maanden geleden bevallen van onze 2e dochter. Ook nu weer veel klachten. Zowel mentaal als fysiek. Tot enkele weken geleden werkte mijn schildklier te snel, inmiddels een tsh waarde van 14, dus weer een te langzaam werkende schildklier. Stuit op een hoop onbegrip bij de huisarts. Na maanden doorkwakkelen eindelijk onder behandeling in het ziekenhuis om alles weer een beetje op de rit te krijgen. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Klachten na een bevalling? De klachten wisselen zich steeds af. Heb dagen dat ik me prima voel en dagen dat ik angst, down, misselijk, oogklachten, vermoeidheid, duizeligheid, hartkloppingen, slecht slapen en zo kan ik nog even doorgaan. Merk dat de 'koek' soms even op is. Heb de zorg voor 2 kleine kinderen (gelukkig samen met mijn lieve man).Het is een aardig verhaal geworden. Hopelijk snel verbetering!

Groetjes,
Noli
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Advies of herkenning

Bericht door laura »

hallo Noli,

Misschien herken je hier iets in: https://schildkliertje.blogspot.nl/2015 ... na-de.html
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie