Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Graag met vermelding van de bron
Gast1

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door Gast1 »

Zet dan gewoon mijn bericht-edit-optie weer aan, want dan kan ik zelf weghalen wat ik niet langer noodzakelijk vindt, zoals links naar niet-langer openbare Garmin en Strava.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door laura »

Wat wil je?
Dat je account verwijderd wordt?
Dat je account blijft?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gast1

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door Gast1 »

Ik wil dat mijn account verwijderd wordt.

En aangezien je geen zin hebt om alle berichten te verwijderen (en ok, ik snap het vanwege de compleetheid v bepaalde discussies), wil ik delen van berichten waarin persoonlijke info staat, kunnen verwijderen. Iets wat ik aan het doen was, maar opeens - out of the blue - niet meer kon doen.

En eigenlijk vind ik dat *mijn* voorstel (hoofd)bericht, wat ooit "hardloper met hypothyreoïdie" heette, dat dat bericht + volgende wél verwijderd wordt. Daar staat *mijn* medische informatie, mijn gegevens, ten behoeve van mijn eigen belang.

Dat andere discussies blijven bestaan prima, maar dan wel zonder referentie naar mijn persoonlijke gebruikersnaam.
Gast1

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door Gast1 »

Laura plaatst zélf een link die zou verklaren waarom ze geen berichten hoeft te verwijderen.
En schrijft dat zelf.
Prima.

Ik wil daarnaast referenties naar gebruikersnaam en woonplaats liefst verwijderd. Waarom? Omdat ik misschien óók andere dingen als een paar geleden? Toen huisman, nu ben ik onderzoeker voor team Excessief Geweld, Zware Criminaliteit. Is net even iets anders. Dat ik niet alles kwijt kan raken, soit. Maar daar waar mogelijk graag wel.

Maar ik kan dus niet eens links naar Strava verwijderen, omdat zelfs die mogelijkheid weggenomen is - TIJDENS het verwijderen.

Ik deelde informatie met een doel. Doel wordt niet bereikt, dus mag het van mij weg. Zeker de persoonlijke zaken. Omdat het openlijk voor alles en iedereen beschikbaar is, niet enkel binnen de afgeschermde muren van dit forum.

En daarnaast, ik word keer op keer op denigrerende toon benaderd, ook nu weer, door jou Florence. Ook niet de eerste keer. En nog steeds schrijf je m'n naam incorrect.
Gast1

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door Gast1 »

Dit draadje mag nu dus ook verwijderd worden.

En heb ik nog enig recht om zelf te bepalen wat er met mijn persoonlijke informatie en gegevens gebeurt of mag dat tegenwoordig niet meer?
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Ouderen en een subklinische hypothyreoïdie

Bericht door laura »

Mark,

Ik zorg er zo spoedig mogelijk voor dat je account verwijderd wordt.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gesloten