Gebruik van citaten
Gebruik van citaten
Beste mensen,
Mijn verzoek: als je iemand citeert, gelieve dat te toen met de quote-tekentjes van het forum.
Ik vind dat veel duidelijker dan met het gebruik van aanhalingstekens of cursieve tekst.
Mijn verzoek: als je iemand citeert, gelieve dat te toen met de quote-tekentjes van het forum.
Ik vind dat veel duidelijker dan met het gebruik van aanhalingstekens of cursieve tekst.
laura
Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.
Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.
Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Re: Gebruik van citaten
Hoe werkt dit Laura? Geen idee!
Even oefenenen, de aanhalingstekens zie ik en heb ik nu gebruikt. Nergens een uitroepteken te bespeuren.
Dankjewel, Anna
Of boven een "nieuw" bericht de aanhalingsteken gebruiken en de quote er tussen zetten
[quote]hier de quote [/quote]
[quote]hier de quote [/quote]
- Bijlagen
-
- Screenshot_2020-10-30 (2) Schildklier Forum - Plaats een reactie.png (5.36 KiB) 1315 keer bekeken
Forumhulpje
Ik heb de aanhalingstekens gevonden en gebruikt, Naar Anna, de quote gaat dan automatisch.
Of boel jij weer iets anders Janus? (Snap er geen r... van).
Of boel jij weer iets anders Janus? (Snap er geen r... van).
Als je maar een klein stukje wilt quoten of iets wat je ergens anders vandaan hebt, kun je mijn methode gebruiken.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit ...
Forumhulpje