Gelukkig Opnieuw

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Kiek
Berichten: 6715
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Gelukkig Opnieuw

Bericht door Kiek »

Fijn dat jullie weer online zijn, Suze!
Zo kan er weer veel informatie en ervaring opgebouwd worden.
Dat is belangrijk voor alle mensen met een schildklierziekte.
Succes!
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door laura »

Fijn om je hier te zien Kiek.
Het is nog wel even een gedoe, maar het moet lukken.
Want aandacht voor de schildklier was, is en blijft belangrijk!
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door Jenny »

Fijn dat het forum er weer is! Ik hoop dat velen het weer kunnen vinden.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door Jenny »

IK zie dat mijn bericht eerst "gekeurd" moet worden, alvorens het te plaatsen. Dat zou ik veranderen als ik jullie was. Ik wil graag meteen zien wat ik heb geschreven en niet later nog eens een mailtje ontvangen dat mijn bericht is goedgekeurd. Is ook veel te veel werk voor jullie, want reken maar dat het op dit forum weer heel druk gaat worden.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wiebel
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 sep 2013, 22:22

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door Wiebel »

Jenny schreef:IK zie dat mijn bericht eerst "gekeurd" moet worden, alvorens het te plaatsen. Dat zou ik veranderen als ik jullie was. Ik wil graag meteen zien wat ik heb geschreven en niet later nog eens een mailtje ontvangen dat mijn bericht is goedgekeurd. Is ook veel te veel werk voor jullie, want reken maar dat het op dit forum weer heel druk gaat worden.
Ditzelfde euvel heb ik reeds gemaild aan het management van het forum. Ondertussen is dit ook veranderd. Onze topics worden nu onmiddellijk on line geplaatst. "Vragen staat vrij" :D :D :D Wat ik gevraagd heb, heb ik ook verkregen.

Jenny, ik kan dat aannemen bij de start van het forum, dat het management voorzorgen nam voor spamtopics en mails. Als je voor de eigenlijke opstart van het forum naar de ledenlijst keek, dan schrok je toch het lijstje spammers.
ZH op 12/05/2012 wegens schildklierstorm (170 slagen /p. min.), 14/05 dx ziekte van Graves, bloedbeeld: TSH 0,010 U/L, FT3 35,10 pmo/L, FT4 63,2 pmo/L, TSI 17,9 IU/L, slok op 06/06/2012 (370 mBq). Okt. '12: oogziekte van Graves. Tweede slok op 15/03/2013.
mathilde
Berichten: 141
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:42

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door mathilde »

is dit de huiskamer van vroeger?
gelukkig dat het forum weer in de lucht is.
Suze en al de medewerkers aan de opzet van het forum, MIJN COMPLIMENTEN voor het vele werk.
Veel succes hoor Mathilde
Schildklierweefsel achter het borstbeen. 2e operatie 2009 totale verwijdering. Toen een TSH van 49en Ft4 7, ingesteld met thyrax, 01-03-14… TSH 0.06 Ft 4 17
mathilde
Berichten: 141
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:42

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door mathilde »

hoe kan ik weer een avatar bij mijn naam zetten?
Schildklierweefsel achter het borstbeen. 2e operatie 2009 totale verwijdering. Toen een TSH van 49en Ft4 7, ingesteld met thyrax, 01-03-14… TSH 0.06 Ft 4 17
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door Jenny »

Mathilde,

Moet je in je profiel doen, wijst zich vanzelf. Ik merkte wel dat je plaatje op de computer wel heel erg klein moet zijn. Ook kon ik geen voorbeelden op dit forum vinden.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door laura »

hoi Mathilde,

leuk om je weer terug te zien.
En dank je wel voor de complimenten.

Aan de stamtafel is meer bedoeld voor discussie over bepaalde schildklieronderwerpen, denk aan de leveringsproblemen met thyrax.

Thuis is bedoeld als opvolger van de Huiskamer: http://www.schildklierforum.eu/viewforum.php?f=20
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
mathilde
Berichten: 141
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:42

Re: Gelukkig Opnieuw

Bericht door mathilde »

in mijn profilel kon ik alleen de avatar verwijderen, die er dus niet opstaat, maar geen verwijzing naar een nieuwe.
Schildklierweefsel achter het borstbeen. 2e operatie 2009 totale verwijdering. Toen een TSH van 49en Ft4 7, ingesteld met thyrax, 01-03-14… TSH 0.06 Ft 4 17
Plaats reactie