U kunt bij deze waarden geen klachten hebben ...

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3601
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

U kunt bij deze waarden geen klachten hebben ...

Bericht door laura »

Heeft jouw arts dat wel eens gezegd?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Jackie
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 sep 2013, 12:04

Re: U kunt bij deze waarden geen klachten hebben ...

Bericht door Jackie »

Niet letterlijk, maar bij een TSH van 26 werd wel gezegd dat mijn klachten (vermoeidheid, wazig hoofd) niet aan mijn schildklier konden liggen. Mijn FT4 was toch prima. De huisarts wilde mij doorverwijzen naar een psycholoog.
Jackie
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 sep 2013, 12:04

Re: U kunt bij deze waarden geen klachten hebben ...

Bericht door Jackie »

Ik heb gisteren een mail gehad van mijn endocrinoloog waarin deze letterlijk dit schrijft:

"ik zag vandaag de uitslagen van het bloedonderzoek. Het ziet er perfect uit. Ik kan hieruit u klachten dus echt niet verklaren."

Dit was ook de hele mail.
Dat de bloedwaardes perfect binnen de referentiewaardes vallen kon ik zelf ook wel beoordelen. Ik had alleen een vraag uitgezet of ik mijn T3 iets mocht minderen . Normaal ben ik erg content met mijn endo, maar dit vond ik een vreemde reactie.
liesbeth
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 jul 2014, 17:47

Re: U kunt bij deze waarden geen klachten hebben ...

Bericht door liesbeth »

Ja, komt me heel bekent voor. Ik heb zelf het idee dat " de grens" waar je tussen moet zitten ook hemelsbreed is. Dus je zit vaker goed dan niet.
Plaats reactie