In de huiskamer

Met discussie, gebabbel en ook een serieuze toon over van alles dat met zorg, werk, school en schildklier te maken heeft
mathilde

In de huiskamer

Bericht door mathilde » 24 sep 2013, 23:31

dan bijt ik de spits maar af.
ik hoop hier mijn oude vriende weer te zien.
ik zoek vooral naar Darleen
groetjes Mathilde
Schildklierweefsel achter het borstbeen. 2e operatie 2009 totale verwijdering. Toen een TSH van 49en Ft4 7, ingesteld met thyrax, 01-03-14… TSH 0.06 Ft 4 17

Jenny

Re: "oude" vrienden

Bericht door Jenny » 25 sep 2013, 10:02

Ja, van Darleen hebben we lange tijd niet meer gehoord. Ik hoop dat alles goed is met haar.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding

smile

Bericht door smile » 26 sep 2013, 14:44

Hoi Mathilde, en Jenny,

Ik heb Darleen pas nog via de mail "gesproken".
Ze is momenteel best druk met haar werk, moeder, dochter, en kleinzoon.
Zodra het rustiger werd, wilde ze wel weer richting het forum komen.
Dus gelukkig geen gekke dingen met haar.
Dus we moeten nog even geduld hebben voordat ze hier weer verschijnt.

Groetjes Inge

Jenny

Bericht door Jenny » 26 sep 2013, 18:31

Inge, dank je wel voor je reactie.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding

mathilde

Bericht door mathilde » 26 sep 2013, 20:53

He Jenny

Hoe kom jij weer aan je eigen vlinders?
Hoe krijg ik weer een avatar?
groetjes Mathilde

Krijg je geen melding meer?
Schildklierweefsel achter het borstbeen. 2e operatie 2009 totale verwijdering. Toen een TSH van 49en Ft4 7, ingesteld met thyrax, 01-03-14… TSH 0.06 Ft 4 17

Jenny

Bericht door Jenny » 26 sep 2013, 23:50

Tja, die vlinderslinger had ik nog ergens online staan. Je moet de eigenschappen van het plaatje plaatsen tussen [img]...jouwplaatje.......[/img]
Voor een avatar moet je plaatje erg klein zijn. Maximale afmetingen; breedte: 90 pixels, hoogte: 90 pixels, bestandsgrootte: 6.00 KiB.
Afbeelding

Wiebel

Bericht door Wiebel » 01 okt 2013, 23:39

Ik ben nog op zoek naar Josien, DaSiso, en Joyce. :?: Line is ondertussen gelukkig verrezen. Ook Bep haar kwebbel mis ik een beetje. Bep heeft nog wel van zich laten horen via het Sun-forum. Ook Nathalie is terug hier. Kiek heeft ook een blijk van leven gegeven. :D
ZH op 12/05/2012 wegens schildklierstorm (170 slagen /p. min.), 14/05 dx ziekte van Graves, bloedbeeld: TSH 0,010 U/L, FT3 35,10 pmo/L, FT4 63,2 pmo/L, TSI 17,9 IU/L, slok op 06/06/2012 (370 mBq). Okt. '12: oogziekte van Graves. Tweede slok op 15/03/2013.

laura
Contacteer:

Bericht door laura » 02 okt 2013, 10:06

Mag ik dit verklappen?

Josien, Dasiso en Darleen hebben zich aangemeld.
Beetje bij beetje komen er toch weer mensen terug en bij.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.

Wiebel

Bericht door Wiebel » 02 okt 2013, 16:41

*suze* schreef:Mag ik dit verklappen?

Josien, Dasiso en Darleen hebben zich aangemeld.
Beetje bij beetje komen er toch weer mensen terug en bij.
Wel, dat vind ik super! :D :D :D
ZH op 12/05/2012 wegens schildklierstorm (170 slagen /p. min.), 14/05 dx ziekte van Graves, bloedbeeld: TSH 0,010 U/L, FT3 35,10 pmo/L, FT4 63,2 pmo/L, TSI 17,9 IU/L, slok op 06/06/2012 (370 mBq). Okt. '12: oogziekte van Graves. Tweede slok op 15/03/2013.

darleen

Bericht door darleen » 02 okt 2013, 18:53

Hier ben ik weer.
Ik heb diverse keren proberen in te loggen.eerst was het forum uit de lucht en later kon ik niet inloggen.Misschien handig om ergens te vermelden dat je je opnieuw moet registreren.
Of ik heb dat over het hoofd gezien.

Wat mij betreft ,ik heb het even druk.Mijn moeder heeft 3 weken geleden een CVA gehad.
ik had haar aan de telefoon en ze kon bijna niet meer uit haar woorden komen.Ik heb de zuster toen gebeld en gezegd dat ik dacht dat ze een tia had.
Ik heb mijn moeder toen terug gebeld en het was nog zo ik zei dit is niet goed ik kom eraan.20 min later was ik daar en toen bleek dat de zuster nog steeds niet bij haar was gaan kijken.ik heb hier later melding van gemaakt want zoiets vind ik dus echt niet kunnen.
het gaat nu weer met haar.Ik ben na het gebeuren 2 dagen van 8 uur smorgens tot 10 uur savonds bij haar geweest.ze zit de hele dag alleen op de kamer dus elke vrije dag ga ik met haar wandelen en winkelen in de stad Daar geniet ze zo van!
Gisteren kreeg ik te horen dat haar nierfucntie zeer ernstig achteruit is gegaan .ze word nu elke dag gewogen om te zien of ze vocht vast houd.Dus al bij al geen leuke berichten.Zo lang ik kan blijf ik met haar naar buiten gaan dat heeft ieder nodig ,frisse lucht en de wind door je haren.

Met mijn kleinzoon gaat het prima hij is nu al 8 maanden en al echt een bandietje.
Zoon heerlijk manneke.Ze komen nu vaker een weekend logeren en dan kan ik hem dus lekker knuffelen.
Morgen heb ik de eindpresentatie van mijn cursus ambassadeur gastvrijheid.Dit vergde heel veel huiswerk.Als ik het vantevoren had geweten was ik er niet aan begonnen maar goed morgen is de laatste dag en dan horen we of we geslaagd zijn.
Ik heb best veel vakantie dit jaar omdat ik alle uren van het jaar ervoor met het ongeluk ook nog op moet maken.
Met onze stichting gaat het zeer slecht,beddenoverschot dus minder personeel nodig en we staan hoog in de rode cijfers.
We moeten afwachten wat dat voor ons gaat betekenen.
Met het autorijden blijft het hetzelfde ,ik rij naar mijn werk maar meer ook bijna niet buiten dat ik er nu geen tijd voor heb blijft de angst aanwezig om op onbekend terein te rijden.

Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!!!!
En ook naar de verhalen van Mathilde die schrijft altijd zo leuk.
veel gr van Darleen

Plaats reactie