bedankt!

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
Patricia31
Berichten: 349
Lid geworden op: 18 nov 2015, 18:00

bedankt!

Bericht door Patricia31 »

Allereerst wil ik met name Kiek en Laura ontzettend bedanken voor hun inzet en het delen van alle waardevolle informatie.
Ik ga binnenkort samen met een Huisarts uit Kaatsheuvel een klinische les verzorgen voor de doktersassistentes uit de regio Tilburg (vanuit Diagnostiek Brabant waarvoor ik werk). Kiek weet hiervan en heeft toestemming gegeven om materiaal te gebruiken
De hints en adviezen en de weg naar dit forum ga ik hierin zeker verwerken!

Daarnaast Ik ga mijn leidinggevende vragen of er een mogelijkheid is om dit forum financieel te ondersteunen want zonder jullie had ik deze klinische les niet kunnen geven.
Ook een persoonlijke donatie is onderweg en is jullie meer dan gegund om dit werk te kunnen blijven doen.

Wat zo leuk is dat blijkbaar door mij enthousiasme, al meerdere artsen ook de weg naar dit forum hebben gevonden en ik hoop dan ook dat de kring groter en groter wordt.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: bedankt!

Bericht door laura »

hallo Patricia,

Dank je wel voor je bericht!

Ja, langzamerhand is het een heel schildklierplatform geworden.
Met Schildkliertje, met facebook, twitter en met dit forum.
Dat had ik vijf jaar geleden niet durven dromen.

Fantastisch dat je die klinische les gaat geven.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Kiek
Berichten: 6715
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: bedankt!

Bericht door Kiek »

Hallo Patricia,

Wat leuk dat je zo je ervaringen kunt doorgeven.
Ik vind het belangrijk dat mensen de keus hebben om beschikbare informatie te gebruiken.
En leren over hun schildklierhormonen.
Dan ontstaat er inzicht in keuzemogelijkheden.

Hartelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie