Onderzoek: Op de hoogte van de medische ontwikkelingen?

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
Student_RadboudUMC
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2014, 17:10

Onderzoek: Op de hoogte van de medische ontwikkelingen?

Bericht door Student_RadboudUMC »

De huidige technieken in de gezondheidszorg ontwikkelen zich erg snel. Iedereen kan te maken krijgen met deze nieuwe technieken, u dus ook. Het is daarom erg belangrijk om u hiervan op de hoogte te houden. Hiervoor moet onderzocht worden hoe we deze informatie het best onder de aandacht kunnen brengen.

Voor onze master Biomedische Wetenschappen aan het Radboud UMC, zijn wij bezig met een onderzoek naar de beste manier om medische informatie te communiceren. U kunt ons daarbij helpen. Door deel te nemen aan het onderzoek helpt u mee om deze communicatie zo goed mogelijk te maken.

Wij vragen u hiervoor een online vragenlijst in te vullen. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten. Ook vragen wij in deze vragenlijst om uw e-mailadres zodat wij u enkele dagen later kunnen benaderen voor een tweede vragenlijst. Voor het onderzoek is het van belang om beide vragenlijsten volledig in te vullen.

U kunt deelnemen aan het onderzoek door op onderstaande link te klikken:
http://questionnaire.netq-survey.com/27 ... 165614d958
Als problemen heeft met het invullen van de vragenlijst of als u andere vragen heeft over het onderzoek, dan kunt u contact met ons opnemen via: genomicscommunicatie@gmail.com.

Alvast bedankt voor uw deelname!

Gaby Eliesen, Machteld van Erk en Margot Gerritse 
Sweet
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 sep 2013, 14:50

Re: Onderzoek: Op de hoogte van de medische ontwikkelingen?

Bericht door Sweet »

Prima dat jullie onderzoek doen naar dit item, heel goed zelfs, maar een enquete die mij voor het aanvangen al dwingt mijn mailadres te geven zal ik niet invullen.

Succes!
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Onderzoek: Op de hoogte van de medische ontwikkelingen?

Bericht door Jenny »

Helemaal mee eens! Ik heb de enquête halverwege afgebroken omdat ik me dat realiseerde. Ook vond ik de vragen die over DNA een beetje erg uitgekauwd.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Student_RadboudUMC
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2014, 17:10

Re: Onderzoek: Op de hoogte van de medische ontwikkelingen?

Bericht door Student_RadboudUMC »

De vragenlijst is niet meer actief. Bedankt voor uw medewerking!
Plaats reactie