Is er een handige app om je lab uitslagen bij te houden?

Met discussie over van alles dat met zorg en schildklier te maken heeft, maar ook met ruimte voor gebabbel
Florence

Re: Is er een handige app om je lab uitslagen bij te houden?

Bericht door Florence »

1X per dag vul ik mijn schrift schema in.
Ik hoef alleen maar kruisjes te zetten.
Je overziet in een oogopslag hoe de vlag erbij hangt. In mijn geval bedroevend, maar dat kan net zo goed anders zijn. Ook het jaaroverzicht is heel duidelijk.

Klachten die terugkeren na een tijd, en mogelijk nog steeds cyclus gevoelig zijn, etc.

En een kolom voor kleine aantekeningen, onverwachte extra,s .
Het was even modderen hoe het schema te maken, zodat ik alle klachten en gegevens kwijt kon op 2 A4 tjes vanwege het overzicht. 23 kolommen in mijn geval.
En voor mensen die meekijken en denken is het ook een duidelijk overzicht.
Kiek

Bericht door Kiek »

Ja, een schriftje lijkt mij ook het handigst om waarden op te schrijven.
Of op de laptop met Excel (voor mij nog steeds een exotisch woord).

De app van het set point is g r a t i s te bereiken door de wiskunde info uit de betreffende set point artikelen in Graph te zetten, of in Excel, of in R. Allemaal rekenmachientjes.
Menig mens met een modellen-tik doet het zo.

Het is weer niks voor mensen die niet kreatief zijn met wiskunde-modelletjes, zoals ik.
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
ineke

Bericht door ineke »

Miss E schreef: 23 dec 2019, 14:02
ineke schreef: 21 dec 2019, 15:49
Ja, die is er wel (in het Engels, andere talen weet ik niet, heb nog niet gekeken)

Website:
https://www.boostthyroid.com/
En welke bedrijven zitten er allemaal achter? en dan bedoel ik die geldschieters die nergens genoemd worden.
Welke farmaceut heeft er baat bij dat alle informatie gebundeld word en binnen handbereik beschikbaar is ?

Een dagboekje zoals Florence zegt lijkt me nog steeds het handigste.
Je kan het zo systematisch maken als dat je zelf wilt.
Of gewoon in een paar korte zinnen beschrijven hoe je dag was.

In mijn bericht staat:
We are funded through EU Horizon 2020 programmes EASME, PERMIDES and INNOLABS, German Ministry For Education And Research (BMBF), Fast Track Malmö accelerator, and we collaborate with University of Oxford and Royal Institute of Technology in Stockholm
Dus o.a. via het Europees Research en Innovatie programma:
Horizon 2020 is the biggest EU Research and Innovation programme ever with nearly €80 billion of funding available over 7 years (2014 to 2020) – in addition to the private investment that this money will attract. It promises more breakthroughs, discoveries and world-firsts by taking great ideas from the lab to the market.

Is uw bedrijf of kennisinstelling in internationaal verband bezig met onderzoek, technologische ontwikkeling en innovatie? Dan kan het Europese programma Horizon 2020 u ondersteuning bieden.

Met Horizon 2020 willen de Europese Commissie (EC) en de Nederlandse overheid wetenschap en innovatie stimuleren in het bedrijfsleven en de academische wereld. Zo kunnen zij het concurrentievermogen van Europa vergroten.

Het Horizon 2020 programma sluit aan bij de Europese doelen voor werkgelegenheid en groei (Europe 2020) en het bijbehorende vlaggenschip Innovation Union.

Iedereen kan meedoen aan Horizon 2020:

Iedere organisatie die actief is in onderzoek, technologische ontwikkeling en innovatie in internationaal verband
Individuele onderzoekers
Eerste kennismaking?
Kent u Horizon 2020 nog niet goed of wilt u inspiratie opdoen uit praktijkvoorbeelden? Op de pagina Eerste kennismaking vindt u informatie en inspirerende filmpjes.
https://www.rvo.nl/subsidie-en-financie ... rizon-2020
.
Plaats reactie