Huisarts - goede ervaring in Leiden

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
Ati39
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mar 2020, 19:42

Huisarts - goede ervaring in Leiden

Bericht door Ati39 »

Ik weet niet helemaal of dit de juiste plek is voor deze vraag, zo niet hoor ik het graag ;)

Hoi allemaal,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een huisarts in Leiden die goede begeleiding kan bieden bij mijn medicatie voor de ziekte van Hasjimoto.
Op dit moment kloppen mijn waarden (volgens het gemiddelde), maar ik voel mij hier niet goed bij.
Via het forum heb ik mijn setpoint laten berekenen en zou hier graag wat mee proberen ook qua medicatie.
Helaas heb ik het gevoel dat mijn huisarts hier niet in mee wil en mij niet serieus neemt.
Ik vroeg me af of er misschien iemand is die positieve ervaringen heeft met een huisarts in Leiden m.b.t. schildklierbegeleiding.
Ik hoor het graag!
Groetjes, Ati39
Henrike
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 apr 2021, 17:45

Re: Huisarts - goede ervaring in Leiden

Bericht door Henrike »

Hoi Ati,

Geen ervaringen in Leiden, maar wel ervaringen met het zoeken naar een fijne huisarts.

Wat ik zou doen in jouw geval is googlen naar huisartsen en huisartsencentra en eens kijken op de website. Vaak zie je al een beetje iets van de sfeer en de professionaliteit (er is vaak wel een "Over" stukje te vinden). Dan bellen of ze überhaupt plek hebben en dan een huisarts kiezen als het een gezondheidscentrum is (belangrijk als je bijv graag een man of vrouw als huisarts hebt).

En daar dan een kennismakingsgesprek mee inplannen. Eerlijk zijn in het gesprek waar je naar zoekt en of jullie bij elkaar zouden passen.

Zo heb ik mijn huisarts ook gevonden. Eerste indruk was goed. Voel me altijd goed gehoord en begrepen bij haar.

Succes!
Ati39
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mar 2020, 19:42

Re: Huisarts - goede ervaring in Leiden

Bericht door Ati39 »

Dankjewel voor je tip!
Plaats reactie