Forum onbereikbaar

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
*anna*
Berichten: 335
Lid geworden op: 12 sep 2013, 01:22

Forum onbereikbaar

Bericht door *anna* »

Vanmiddag was het forum een poosje onbereikbaar, merkte ik.
Waarschijnlijk is nu een oudere versie teruggezet, want ik kan de laatste bijdragen niet terugvinden.
Niet dat die zo belangrijk zijn, cafépraat immers, maar ik vind het jammer van het discussiepunt dat nu ook weg is.

Dit is niet de eerste keer dat er hier iets mis is. Tijd voor een andere hosting misschien?

Groet, Anna
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3601
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Forum onbereikbaar

Bericht door laura »

Daar zit ik wel aan te denken, aan een andere hosting.
Want dit is niet leuk meer.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gebruikersavatar
Nathalie46
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 sep 2013, 16:12

Re: Forum onbereikbaar

Bericht door Nathalie46 »

Natuurlijk gebeuren deze dingen, ook servers kunnen problemen hebben, maar gebeurd wel erg veel en het meest rare is dat ze dan altijd een oude backup terugzetten.. Ze zijn niet zo goed beveiligd dat ze een dagelijkse backup hebben die ze terug kunnen zetten.
In sept 2012 Graves geconstateerd binnen een paar dagen na bezoek aan huisarts. Behandeling titreren omdat ik extreem reageerde op schildklierhormoon. PTU afgebouwd tot 2x daags 25mg. In okt 13 waardes TSH 1,57 en T4 14,6. Jan 14 1,18 en 15,3.
jogijsje
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 sep 2013, 14:50

Re: Forum onbereikbaar

Bericht door jogijsje »

Aha, vandaar ik mijn bericht van donderdagavond niet terug kan vinden.
Hartelijke groet, Jennie
Plaats reactie