Vergoeding vitamine D en Calci-Chew

Ziekten van de bijschildklieren
marjoleta

Re: Vergoeding vitamine D en Calci-Chew

Bericht door marjoleta » 03 nov 2019, 07:37

Goedemorgen,

Na verwijdering van de schildklier(kanker) waren volgens de eerste Endo. mijn bijschildkliertjes niet gered daarom Etalpha druppels en Calcium tabletten.

Na een verloop van tijd voelde ik mij steeds beroerder worden met enorm veel hartkloppingen, ik ben daarop naar het Schildkliercentrum onder behandeling gegaan (Rijnstate) daar werden hele andere bloedwaarden geprikt dan bij de vorige Endo.

Een oplettende Bella hier van het Forum zag dat ik wel een Parat.hormoon in mijn bloed had dus toch nog iets van een werkend bijschildkliertje.

Ik kon stoppen met de Etalpha druppels en op eigen verzoek slik ik nu 2x daags Bonusan Oesterkalk & Magnesium plus met Vitamine D en K.
Dit met goedkeuring van de Endo. (70 tabletten Euro 20.) Helaas dus wel zelf betalen.

Voel mij een stuk beter hierbij!

Tacal d3 wordt wel door mijn verzekering vergoed, maar ik kreeg last van de darmen dus neem ik die 2 keer per week in plaats van de Bonusan tabletten.

Mvg.
Marjoleta

Marie-Louise

Bericht door Marie-Louise » 03 nov 2019, 09:08

Hallo Marjoleta,

Wat fijn dat je je nu beter voelt! Zal een hele opluchting zijn!

Bij mij gaat het goed met de kruitvat calcium. Heb nog geen enkel teken van calciumtekort gehad en normaal merk ik het al als ik eentje vergeet.

Groetjes,

marjoleta

Bericht door marjoleta » 03 nov 2019, 12:14

Dag Marie-Louise ,

Fijn dat het goed gaat met de tabletten van het Kruidvat.!

Mvg.
Marjoleta

Plaats reactie