Setpoint Vlinnertje

Hier kun je terecht voor informatie, ideeën en vragen over, en bepalen van een setpoint
Vlinnertje
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jun 2018, 06:47

Setpoint Vlinnertje

Bericht door Vlinnertje »

Hallo , ik zou graag mijn setpoint laten bereken als dat mogelijk is.
Vorig jaar in juni is bij mij een trage schildklier vastgesteld en ik ben nu nog steeds bezig om goed afgesteld te worden.
Ik voel me nog steeds niet optimaal en ik vind het erg lang duren allemaal. Ik ben alleen bij de huisarts onder behandeling. Is dit normaal ?
Op het moment slik ik 112,5 Mg
Hier mijn waarden
05-6-18
TSH 17 T 4 10.9
16-7-18
TSH 1.3 T4 10.9
27-8-18
TSH 13. T4 11.4
20-9-18
TSH 3.0 T4 14.3 Hier is toen ook mijn T3 gemeten 1.3
8-10-18
TSH 0.98 T4 13.0
6-11-18 Hier ben ik op 125mg gezet ,maar in januari dosis verlaagd naar 112,5 Mg
TSH 0.76 T4. 12.5
7-1-19
TSH 0.081 T4 14.9
1-3-19
TSH 0.14 T4 14.4
19-4-19
TSH 0.10 T4 14.5
Ik laat altijd nuchter en op dezelfde tijd prikken in de ochtend
Dank je wel Jolanda
Vlinnertje
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jun 2018, 06:47

Re: Setpoint Vlinnertje

Bericht door Vlinnertje »

Hallo,
Is het niet mogelijk om een setpoint met mijn waarden te meten ?
Met vriendelijke groet
Kiek
Berichten: 6719
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Setpoint Vlinnertje

Bericht door Kiek »

Ah, ik had je oproep gemist, Jolanda!

Er is raars aan de hand met je waarden.
Misschien kan je me helpen.
Je eerste 4 waarden vormen een logisch geheel.
En met de vijfde t/m de achtste gaat het mis.

TSH 0.76 T4. 12.5
7-1-19
TSH 0.081 T4 14.9
1-3-19
TSH 0.14 T4 14.4
19-4-19
TSH 0.10 T4 14.5

Ben je andere medicatie gaan slikken?
Of ben je naar een ander lab gegaan?

Met vriendelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Vlinnertje
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jun 2018, 06:47