voorstellen

Van harte welkom op het Schildklierforum! Stel je voor bij voorkeur in het subforum van jouw keus!
spdegrwe

voorstellen

Bericht door spdegrwe » 19 jun 2017, 15:59

hallo,
ik ben nieuw op dit forum. Een ruim half jaar geleden zijn mijn totale schildklier en bijschildklieren verwijderd. Althans er is 1 bijschildklier achter gebleven, maar deze blijkt helaas niet te werken. Mijn endocrinologe is inmiddels zover met inregelen, dat ik "aardig" op de been ben en haar verzoek is dan ook bij "nieuwe" klachten contact op te nemen met de huisarts.
Mijn huisarts echter, zegt : schildklier is internist en zo val ik dus keurig netjes tussen het bekende wal en het schip.
Intussen voel ik mij nog steeds niet goed en heb ik nog regelmatig klachten, zoals hoofdpijn, duizelig, slecht zien, tintelingen, het gevoel niet geland te zijn ed. maar ik weet dus niet goed hoe nu verder. Mijn internist zegt dus, dat dit niet door mijn (bij)schildklier kan komen, want de waardes zijn goed. Maar ik ben toch geen papiertje, het gaat er toch om hoe ik mij voel? In augustus mag ik weer een keer naar mijn internist toe en dan ga ik dit zeker met haar bespreken. Herkennen jullie dit gevoel? Wat is wijsheid?
Ik voel mij af en toe net een kind van 4 die voor het eerst in het diepe moet springen.

groetjes simone

Plaats reactie