ik ben Yoke

Het Schildklierforum is onafhankelijk en openbaar. Iedereen kan de informatie lezen en iedereen kan lid worden. Je hoeft je niet te registreren met je eigen naam. Tip: lees eerst de spelregels.
Plaats reactie
yoke

ik ben Yoke

Bericht door yoke » 16 nov 2013, 18:35

Hallo allemaal

Ik heb me geregistreerd op dit forum om via deze weg wat info en steun te vinden van lotgenoten.

Ik ben 54 jaar en heb in 2006 een radio-actieve slok gekregen, zodat ik sindsdien schildklierhormoon neem. Maar het laatste jaar ben ik echt aan het kwakkelen en ben ik meermaals van dosering moeten veranderen.

regelmatig, en hoe langer hoe vlugger op elkaar, stortte ik in, sliep dan veel, plassen, zweten, dorst, enz. Eerst werd gedacht aan een feochromocytoom, maar doordat mijn parathormoon vaak te hoog is en fosfor al een paar maal te laag, heb ik vrijdag een scintigrafie van de bijschildklieren laten maken

Ik hoop dat uit dit onderzoek eindelijk een oorzaak naar voren komt, want ben hoe langer hoe vermoeider

Yoke

Jenny

Re: ik ben Yoke

Bericht door Jenny » 16 nov 2013, 22:46

zie op je andere berichtje mijn reactie.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding

Plaats reactie