Nicole stelt zich voor en verzoek setpoint

Van harte welkom op het Schildklierforum! Stel je voor bij voorkeur in het subforum van jouw keus!
Kiek

Re: Nicole stelt zich voor en verzoek setpoint

Bericht door Kiek » 01 mei 2018, 14:43

Hallo Nicole,

Het is best moeilijk een patroon in je waarden te zien.
Zelfs het vinden van een patroon dat de fysiologie volgt is al ingewikkeld.
Misschien gebruik je andere medicatie erbij.
En misschien heeft die medicatie invloed op de T4 en/of T3.
In ieder geval heb ik vanaf 25 augustus 2014 9 waarden gebruikt.

Let wel, een set point is een punt waarnaartoe je waarden zich bewegen in een bepaald patroon, in hypo of in hyperstaat.
Dat patroon wordt weergegeven door de curve.

De vorm van je curve is ook nu tamelijk stijl, net als met je drie eerste waarden.
Je set point FT4 staat met deze waarden op een FT4 van 17 pmol/l met een TSH van 0.82 mU/l.
Het blijft in dezelfde richting.

Vriendelijke groet,
Kiek
Bijlagen
NicnicolenicMinus8.jpg
NicnicolenicMinus8.jpg (40.08 KiB) 114 keer bekeken
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4237899/

nicnicolenic

Re: Nicole stelt zich voor en verzoek setpoint

Bericht door nicnicolenic » 01 mei 2018, 15:44

Dankjewel Kiek!
Bijzonder liefdevol dat je dit zo wilt doen!

Zelf gebruik ik verder geen enkele andere medicatie. Ik gebruik wel magnesium maar die slik ik bewust altijd in de avond en mijn Thirax in de ochtend.
Bijzonder dus dat het een afwijkend beeld geeft van wat blijkbaar gebruikelijk is. Heeft het, denk je, nog zin om dat eens verder te onderzoeken? Ik heb nl nog steeds fysiek tamelijk veel klachten. Ik herken ook wat je eerder al zei, als ik maar iets wijzig aan mijn inname, krijg ik een heftige reactie.

Nogmaals dank voor je hulp!!

Plaats reactie