Christine

Het Schildklierforum is onafhankelijk en openbaar. Iedereen kan de informatie lezen en iedereen kan lid worden. Je hoeft je niet te registreren met je eigen naam. Tip: lees eerst de spelregels.
Plaats reactie
Organiste

Christine

Bericht door Organiste » 24 aug 2018, 19:22

Ik wil me graag voorstellen, mijn naam is Christine, ben 50 jaar, gescheiden en heb 3 kinderen.
In 2013 is na een turbulente periode de ziekte van hashimoto geconstateerd. Sinds 2017 is daar de diagnose diabetes bijgekomen. Mijn schouders zijn in die tijd flink kapot gegaan, zowel li als re is geopereerd, ontstoken slijmbeurzen verwijderd, stukje van schouderdak afgehaald en pezen gehecht.
Mijn Sk waarden zijn redelijk stabiel momenteel maar dat kan zomaar plotseling veranderen.

Kiek

Re: Christine

Bericht door Kiek » 25 aug 2018, 09:24

Welkom, Christine!

In relatief korte tijd overvallen worden door een hypothyreoïdie en dan ook nog diabetes erbij valt al niet mee.
Om dan ook nog een schoudermalheur erbij te krijgen, lijkt me een enorme belasting voor je als organiste.

In de loop der jaren ben ik ook beiderzijds aan m'n schouders geopereerd.
Wat is dat toch een vaak pijnlijke en waardeloze kwaal!

Wat voor waarden heb je van je TSH/FT4 in de loop der tijd opgebouwd?
Maak je gebruik van één lab?
Misschien is er een gebiedje uit te halen waar je schildklierwaarden zich van oudsher hebben bewogen.

Vriendelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4237899/

Plaats reactie