Ik ben dus Serena en 37 jaar

Begin november kreeg ik tintelende, moeie en zware benen, dus liet ik mijn bloed prikken op oa vitamine B12, magnesium, vitamine D en mijn schildklier.
Volgens de ene dokter waren mijn waarden goed. Toch om een uitdraai gevraagd en daar bleek mijn vitamine D laag normaal 58 (50/120) en mijn schildklier, naar mijn idee, niet oké. TSH 5 (0,3/4,2) en FT4 12 (12/22).
Heb in het verleden, na mijn zwangerschap, Thyreoiditis gehad. Daarvoor ook een tijd medicijnen geslikt en daarna is mijn schildklier eigenlijk wel blijven rommelen. Eigenlijk vaker het beeld van subklinische hypothyreoïdie.
Ben nu overspannen thuis en in mijn zoektocht waarom ik al de jaren vastloop, is gebleken is dat ik ADHD heb.
Maar nu voel ik me dus al een hele tijd niet goed en wil ik dat graag optimaal maken.
Heb daarom bij de andere, meer open minded, huisarts mijn zorgen geuit en mocht opnieuw laten prikken. In eerste instantie zei ze na 3 maanden, maar heb toch gepleit voor 6 weken omdat het al zo lang duurt.
Ook opnieuw antistoffen aangevraagd, had ik destijds niet. FT3 wilde ik ook (toegevoegde waarde?), maar dat kon ze niet aankruisen.
Ze snapt mijn vraag gelukkig, is wel terughoudend met proefdosis (wat ik ook snap). Evt wil ze me doorsturen naar de endocrinoloog.
Donderdag weer prikken, nuchter zoals de laatste keer.
Ben benieuwd!
Wat denken jullie van die waarde?