Schildklier doet niets meer

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Jessica
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 dec 2016, 11:29

Blijf maar zóó moe

Bericht door Jessica »

Goedemorgen,
Eind vorig jaar kwam ik er bij toeval achter dat. Jij schildklier helemaal niets meer deed. Er vielen toen veel stukjes op hun plek.
Meteen begonnen met medicatie. Én ik bleek ook eigenlijk direct goed ingesteld te zijn na de eerstvolgende keer bloedprikken.
Dat was bij de volgende keer bloedprikken weer.
Maar... ik blijf maar zoo moe!!
Is iemand daar bekend mee?
Ik kan de hele dag wel slapen.
Ben 2 mnd geleden voor de 2e keer aan Mn schouder geopereerd en ga vandaag weer voor de hele dag werken.
Het is 7.00 uur en ik ben nu al kapot. Hopen maar dat de dag snel voorbij gaat.
Fijne dag voor iedereen
Francis
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 mar 2017, 08:27

Re: Schildklier doet niets meer

Bericht door Francis »

Hallo Jessica,

Welkom op dit forum! Het best kan je je waarden opvragen van TSH en Vrij T4 en hier plaatsen dan kunnen we meekijken.

Sterkte!
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Schildklier doet niets meer

Bericht door Teun »

Hallo Jessica, wat fijn dat je al zo snel op de juiste waardes zit. Maar wat zijn voor jou de juiste waardes. Zijn het de waardes wat de arts goed vindt en binnen de normaalwaardes vallen of zijn het waardes die bij jou als levothyroxide gebruiker passen? Misschien kun je de waardes inderdaad hier neerzetten en kan iemand je advies geven. En als je meerdere waardes van tsh en ft4 samen hebt zou Kiek misschien wel je setpoint kunnen bepalen. Dat zou dan jou streefwaardes zijn.

Omdat jou waardes onmeetbaar laag waren, ik neem aan de ft4 zal het overigens best een tijdje kunnen duren voordat jij je optimaal voelt omdat je lichaam zich weer volledig in moet stellen op het binnenkrijgen van genoeg t4. Je gevoel loopt achter de waardes aan.
Vergeet daarbij ook niet dat je twee keer achtereen narcose hebt gehad, voor jou overigens wel prettig om verlost te zijn van de pijn.
Dus nogmaals nteer hier een rijtje waardes. Als je die niet hebt kun je dat via de assistent opvragen, ze kunnen daar zo een uitdraai van maken.
Ik ben benieuwd.
Plaats reactie