waarden... T4 en TSH omhoog?

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Eizzil29
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:09

waarden... T4 en TSH omhoog?

Bericht door Eizzil29 »

hoi, kan iemand kijken naar mijn waardes? mijn huisarts zegt de TSH te hoog is, maar volgens mij ook de T4
IMG_5886.JPG
IMG_5886.JPG (102.52 KiB) 531 keer bekeken
toen ik werd gediagnosticeerd jaar geleden in de V.S. met "graves ziekte" 17 jaar geleden moet ik synthroid inslikken. toen ik naar Nederland verhuisde, heb ik geen goede ervaring met thyrax duotab. mijn haar werd dunner, ik werd dikker, met drooge huid. sinds de te koort met thyrax duotab voel ik me iets beters, maar nu heb ik veel bijwerkingen. op hoogere dosiering krijg ik drukkend gevoel op mijn borst. maar met de laagere dosiering krijg ik deze uitslag.
Laatst gewijzigd door Eizzil29 op 20 jan 2017, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: waarden... T4 en TSH omhoog?

Bericht door Teun »

Hallo je TsH is inderdaad te hoog. Maar je ft4 van 17,6 valt keurig binnen de normaalwaarde van 11-22 welke door jou lab als normaal gezien wordt. Kan dus voor jou eventueel nog hoger horen. Ik denk dat je vooral moet kijken hoe jij je voelt. Een te hoge TSH is echter ook niet goed voor je lichaam, dus wat dat betrefd zou je meer levothyroxide moeten hebben.
Plaats reactie