Word er moe van.....

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Liekie
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 okt 2016, 19:10

Word er moe van.....

Bericht door Liekie »

Hallo allemaal,

Na maanden schommelen tussen hyper en hypo waardes zat ik afgelopen week net op normale waardes. Nu weer een week verder heb ik het idee dat mijn oogleden en wallen weer erger worden. Dan weer koude handen en voeten en dan weer warme handen en voeten. 1 dag geweldige energie gehad en daarna weer prut. Herkennen jullie deze schommelingen? Ik word moe van mijzelf, geduld hoor ik steeds......
Ik vraag mij af wanneer de rest van mijn lichaam meegaat in de normale waarden......
Kiek
Berichten: 6737
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Word er moe van.....

Bericht door Kiek »

Hallo Liekie,

Heb je hypowaarden?
Ook mensen met een supergezonde schildklier voelen zich zo nu en dan waardeloos.
En dan weer goed.

Handiger is het om bij één onderwerp te blijven.
Daar staat je info.

Sterkte!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Liekie
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 okt 2016, 19:10

Re: Word er moe van.....

Bericht door Liekie »

Hallo Kiek,

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen? Ik ben van hyperwaardes naar hypowaarden gegaan naar nu net stabiel?

Nee momenteel heb ik sinds een week geen hypowaarden meer. Mijn t4 vrij was 21. Ik had alleen de week ervoor een boost gehad van 200mcg levothyroxine ipv 150mcg. Ik zit nu weer gewoon op 150mcg. Kan het zo zijn dat mijn lichaam weer reageert op de mindere dosering? Ik snap best dat ik in een week normale waardes nog niet veel moet verwachten maar dacht dat er misschien meer waren die het zo ervoeren.
Plaats reactie