Internist gezocht omgeving Rotterdam

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Francis
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 mar 2017, 08:27

Internist gezocht omgeving Rotterdam

Bericht door Francis »

Hallo forumleden,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Francis en ben sinds 2012 aan de Euthyrox.
Ik had al heel veel klachten en was langdurig ziek bij een TSH van 5,4 en verhoogde anti-TPO. Gelukkig trof ik een goede internist en met Euthyrox verdween bijna alles.

Nu is mijn probleem dat ik me pas goed voel bij een TSH van 0,03 of 0,04.
Als ik maar ietsje minder Euthyrox neem en b.v. een TSH van 0,36 heb dan voel ik me vreselijk: moe, heel vergeetachtig en huilerig. Niet te doen.

Mijn huidige internist vindt een TSH van 0,4 het minimum. Dit geeft me veel stress.

Weten jullie misschien een internist in de omgeving Rotterdam die flexibeler is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Francis
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 mar 2017, 08:27

Re: Internist gezocht omgeving Rotterdam

Bericht door Francis »

Hallo Emby,

Dankjewel, daar heb ik wat aan!
Ik zie dat ze ook lid is van het schildkliernetwerk.

Heeft iemand toevallig ervaring met een internist in het IJssellandziekenhuis? Ik zie dat dr. Niemeijer daar ook lid is van het schildkliernetwerk.

Ik ga nu vanwege inspanningsklachten in het IJsselland naar de longarts voor onderzoek, dus het lijkt me ook wel handig als alles in hetzelfde ziekenhuis gebeurt.

Ik vind het erg spannend, de hoeveelheid Euthyrox heeft zoveel invloed op mijn dagelijks leven.

Groetjes,
Francis
Jeannette
Berichten: 277
Lid geworden op: 25 mei 2016, 10:28

Re: Internist gezocht omgeving Rotterdam

Bericht door Jeannette »

Hoi Francis!

Ik weet dat er veel mensen tevreden zijn over Dr. Alwani in het IJsselland ziekenhuis. Heb zelf geen ervaring met hem. Weet wel dat hij een behoorlijke wachttijd heeft, ik geloof 2 maanden.

Zelf heb ik een hele fijne internist en hij werkt ook in het Maasstad ziekenhuis. Hoe ik me voel vindt hij veel belangrijker dan mijn waardes. Mocht je zijn naam willen, stuur me dan een privé berichtje.

Wens je veel succes in je zoektocht en sterkte!
Groetjes, Jeannette.
Setpoint: TSH 1,85/FT4 17,6

Thyrax
04-12-2018: TSH 2,55/FT4 16 (->118,75 mcg)
02-01-2019: TSH 3,62/FT4 15,2 (->125 mcg)
26-02-2019: TSH 2,26/FT4 18,2 (ma/do/za 118,75 - di/woe/vrij/zon 125)
06-06-2019: TSH 0,9/FT4 17,2 (118,75 mcg)
Francis
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 mar 2017, 08:27

Re: Internist gezocht omgeving Rotterdam

Bericht door Francis »

Dankjewel Jeannette!
Plaats reactie