waardes

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
lindav121
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2017, 13:24

waardes

Bericht door lindav121 »

Goedemiddag,

Ik ben nieuw op dit forum heb sinds een aantal maanden problemen met mijn schildklier eerst werkte hij te snel daarna weer te langzaam nu zijn de waardes tsh 2.3 en t4 10.6 volgens de arts prima alleen krijg ik steeds meer vage klachten steeds lage suiker spiege schommelde bloeddruk en last van buik/maag pijn hebben meer mensen hier ervaring mee?

Ik ben benieuwd.
lindav121
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2017, 13:24

Linda stelt zich voor

Bericht door lindav121 »

Hallo allemaal

ik ben linda 37 jaar en sinds enkele maanden erg veel problemen met de schildklier net al een berichtje over geplaatst ik hoop hier meer info te vinden en in contact te komen met mensen die het zelfde mee maken of hebben mee gemaakt want het is geen pretje ben een moeder van en jonge tweeling maar kan het lichamelijk nog maar net volhouden terwijl de waardes weer redelijk normaal schijnen te zijn.
*Neeltje*
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 mar 2017, 09:49

Re: hallo allemaal

Bericht door *Neeltje* »

Hallo Linda,

Sinds een aantal maanden weet ik dat ik een te traag werkende schildklier heb, al loop ik al veel langer met klachten rond. Ik heb ook twee jonge kinderen en heb vaak last van vermoeidheid.

Mijn arts vond mijn laatste tsh van 2,92 ook goed, maar ik voelde mij nog niet beter. Ik had gelezen dat veel mensen zich het beste voelen bij een tsh rond de 1 en daarom heb ik om een hogere dosis gevraagd. Die heb ik gekregen en nu is het afwachten tot de volgende keer prikken.

Misschien heb jij ook een andere dosering nodig om je beter te voelen?
ineke
Berichten: 484
Lid geworden op: 08 nov 2014, 17:53

Re: waardes

Bericht door ineke »

Reactie aan Linda.


Je hebt al wat neergezet bij Welkom op het Schildklierforum
waarop Neeltje al een reactie heeft geplaatst.

Welke topic moet nu gevolgd worden ?


Aan Laura:
Mijn reactie hier weghalen ? of samenvoegen ?


.
ineke
Berichten: 484
Lid geworden op: 08 nov 2014, 17:53

Re: Linda stelt zich voor

Bericht door ineke »

Linda,


Welkom op het Schildklierforum.

ik ben linda 37 jaar en sinds enkele maanden erg veel problemen met de schildklier net al een berichtje over geplaatst ik hoop hier meer info te vinden en in contact te komen met mensen die het zelfde mee maken of hebben mee gemaakt want het is geen pretje ben een moeder van en jonge tweeling maar kan het lichamelijk nog maar net volhouden terwijl de waardes weer redelijk normaal schijnen te zijn.
Op gedeelte bij diagnose vermeld jij:
Ik ben nieuw op dit forum heb sinds een aantal maanden problemen met mijn schildklier eerst werkte hij te snel daarna weer te langzaam nu zijn de waardes tsh 2.3 en t4 10.6 volgens de arts prima alleen krijg ik steeds meer vage klachten steeds lage suiker spiege schommelde bloeddruk en last van buik/maag pijn hebben meer mensen hier ervaring mee?

Ik ben benieuwd.

Voor de ervaren forumleden is het makkelijker je antwoord te geven indien jij ook dit vermeld:
- wanneer er bloed geprikt is
- welke referentiewaarden jouw lab hanteert ?
- in jouw 1e bericht meldt jij:
terwijl de waardes weer redelijk normaal schijnen te zijn
Ben jij dan eerder geprikt op de schildklierwaarden en kan jij die dan ook hier vermelden ?


.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3601
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: waardes

Bericht door laura »

Dank Ineke voor je zetje ;-)

Ik voeg de onderwerpen samen.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie