Bepalen set point

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Miss Moneypenny
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2014, 20:51

Bepalen set point

Bericht door Miss Moneypenny »

Hallo allemaal en in het bijzonder Kiek. Ik zou graag mijn set point bepaling willen weten, omdat ik al jaren met mijn skhormoon dosis aan het rommelen ben. Wat is hiervoor nodig? Bedankt voor jullie antwoordt!
Kiek
Berichten: 6739
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Bepalen set point

Bericht door Kiek »

Hallo MMP,

Dan heb ik een reeks waarden van FT4 met de bijbehorende TSH's van je nodig.

Vriendelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Miss Moneypenny
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2014, 20:51

Re: Bepalen set point

Bericht door Miss Moneypenny »

Hi Kiek,

Dat zou fijn zijn, ik stuur je deze in een pb bericht, want hier heeft verder niemand iets aan.....wil je ook skhormoonmedicatie en gevoel erbij hebben of gaat het puur om de bloedwaarden? ik heb een skdagboek bijgehouden :)
Kiek
Berichten: 6739
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Bepalen set point

Bericht door Kiek »

Het is belangrijk grip te krijgen op je schildklierwaarden.
Je hebt er immers levenslang mee te maken.

Ervaringen van anderen vergelijk je met eigen ervaringen.
Dat geldt ook voor de duiding van je waarden.

Jouw waarden zijn dus belangrijk en leerzaam voor anderen.
En dat is de bedoeling van dit forum.
Daarom stuur ik geen curven via pb. (Buiten het feit dat ik geen curven op pb kan kopiëren.)

Om de relatie van jouw TSH met je FT4's door te geven, heb ik uitsluitend je FT4's nodig en natuurlijk steeds met de bijbehorende TSH's.
En heel graag van één en hetzelfde lab.
Later komen misschien je hoeveelheden levothyroxine op tafel.

Zet 'em op!
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie