Waarde en klachten

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Waarde en klachten

Bericht door Teun »

Ik voelde me niet opgejaagd, maar enorme hartkloppingen en bonken van het hart, slapeloze nachten en doodsbang. Uiteindelijk goed gekomen.
Essie233
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2017, 14:45
Locatie: Rotterdam

Re: Waarde en klachten

Bericht door Essie233 »

Heftig zeg ook😓 ik mag hopen dat het over gaat ! Want dit is geen doen! Dank je wel voor jullie berichtjes
Essie233
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2017, 14:45
Locatie: Rotterdam

Re: Waarde en klachten

Bericht door Essie233 »

Na een jaar medicatie geslikt en hebben blijkt mijn schildklier weer te snel te werken.
Nu moest ik halveren naar 0,25 tyrax en na weer bloedprikken bleek hij nog te snel. Ik moest nu dus stoppen , ik ben nu drie dagen gestopt , kan het zijn dat je kort daarna weer opgejaagd gevoel krijg en beetje pijn op de borst ?

Groetjes
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Waarde en klachten

Bericht door Teun »

Wat een gedoe met die schildklier van je. Ik kan je geen wijze raad o.d. geven. Ik ben verre van bekend met een schildklier die eerst te traag werkt en daarna met een minimale dosis medicatie weer te snel. Lastig. Dus ook niet weet of deze klacht erbij past. Maar ik ben er van overtuigd dat er vast wel iemand die dit herkend en je ook kan antwoorden. Ik ben ook benieuwd.
Essie233
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jun 2017, 14:45
Locatie: Rotterdam

Re: Waarde en klachten

Bericht door Essie233 »

Ja word je gek van toch wat een gedoe, maar ik blijf maar positief 😃 dat helpt vast! Ik hoop ook dat iemand dit herkend
Plaats reactie